Tjolahoppsan gott folk!!😃🎀


Tisdag it is & sista dagen på min sjukskrivning 😃 

Har sen två dagar ledigt ensligt schemat och sen drar jag igång med jobb från fredag & fram tills onsdag... 


5 pass & ja, jag drar igång en full arbetsvecka med andra ord🙂  


Hur mår jag då?? 😃 Jo! Brösten är snygga som fan! Dom blir mjukare för varje dag å är inte riktigt under hakan längre 😂 Dom har börjat lagt sig till rätta, men det är 2 månader till innan man ser ett slutresultat 😃


Har ont i muskelfästena i armhålorna, när jag lyft tungt och i några av musklerna mellan revbenen... Men det löser sig oftast bra med Ipren/Alvedon... 😃


Idag har jag donade i trädgården hela dagen igår... Var ju tvungen, för det görs inte av sig självt å jag begär inte att älskling ska hinna allt här i världen 😃 Var dessutom väldigt ljuvligt att vara ute å dona hela dagen i strålande sol!! 😃👌


Jag går i rosa/röd ton på överarmarna samt överdelen av ryggen och en del av bröstet... Så solen stekte minsann på bra 😃


På kvällen sjösatte älskling & Fredde vår båt 😃 Så nu är sommarn välkommen!!! 😃😃

Vi fortsatte kvällen med att

Grilla korv tillsammans med kidsen också 😃👌 

Grillad korv är bannemej underskattat lär jag säga!!! 😃


Nu blir det några veckor då det händer lite igen... För vi ska panela om huset, måla det och fixa lite - innan semestern 😃  


Sen blir det midsommar i Furudal å så drar jag till med min knäoperation vecka 27 å efter det kan jag bli hemma i hela 8 veckor med kryckor... Hoppla!! 😳😕 Men det tar vi DÅ!! 


Nu ser jag fram emot att träffa mina kollegor, få ordentlig lön, kanske jobba lite extra innan nästa sjukskrivning å göra vardagliga saker utan hjälp 😃



Sen sist jag skrev har jag fått veta att jag fått löneförhöjning också!! 😃 Det får vi varje år & med mina höga poäng på medarbetarsamtalet samt väldigt fina ord från cheferna fick jag en bra höjning å är riktigt nöjd med den!!😃👌



Så här sista dagen på sjukskrivningen vill jag ge världens största ros & eloge till Min älskling!! ♥️ För utan honom hade vi aldrig fått ihop allt här hemma, med dagis osv efter min operation.😃🙏

Jag är så galet TACKSAM för allt han gjort (& gör varje dag i övrigt) för att det skulle funka så bra som det gjort! 😃

Å inte en enda gång har han sagt något negativt, bara funnits där & hjälpt 🙏😃😘❤️

Älskade, älskade älskling!!! ❤️

Mitt hjärtas ALLT! ❤️



Nu ska jag äta frukost sen ta en dusch å häva mig ut i trädgården en stund igen 😃 Väntar bara in lite varmare temperatur😃


Ha en fin dag folks! 😃🎀


(null)


Kommentera

Publiceras ej