Hej tisdag! 


Äntligen är alla jobbdagar avklarade å jag är ledig!!! 😇


Kommer Dock på mig själv med en viss stress i kroppen å svårt att varva ned efter många jobbdagar... Imorgon satsar jag på sovmorgon till 7,30 (sen lär jag upp å duscha innan markarbetarna kommer hit) 😂 å sen har jag lovat mormor att vi ska mysfika hemma hos henne.😃💕


Dagen idag då? 🙂

Jo! Tisdag å dag 1 av 6 som ledig... 😃👏

Klev upp 6, kände mig halvt medvetslös men var tvungen att åka till Falun... 🙂 Väntade på min tur till doktorn i över 2 timmar... 😕 "jourtid går rätt snabbt sa dom när Vi bokade tid..." eller hur😏


Ja ja... 2 timmar senare vad det äntligen min tur... 😃Å vilken fantastiskt BRA läkare jag träffade!!! 😃😃 Berömde henne innan jag gick ut därifrån sen, för man kan verkligen behöva höra det positiva inom vården!😃 Glad över en proffsig läkare, med ett fantastiskt bemötande å i helhet ett bra besök stampade jag ut därifrån... 😃


Min ena svägerska var också på läkarbesök i Falun idag å turligt nog sprang jag på hennes karl och hennes bästa kompis ute i fiket! 😃 Åt mellis & språkade lite med dom sen begav jag mig mot Ica Maxi.🙂

Där hittade jag ett par fina byxor åt Lillan till julklapp å lite egen-ihopplockad sallad åt mig till lunch 😃


Tuffade vidare till Kupolen å kikade där lite en sväng sen åkte jag till Min bästaste Lina å gosade på Bebis-Lias och bara kurade i deras soffa. Välbehövligt!!! 😃


När älskling kom hem åkte vi till våra favvisar på lite kaffe å sen till Borlänge igen 😂 en vattenslang till trädgården skulle inhandlas... För på torsdag gjuter dom vår platta till utbygganden å behöver då kunna spola av spillet, så det blir ett snyggt slutresultat 😃👏

Det går undan nu här hemma!!! 😃😃



Jag har ett litet ess i rockärmen idag... Har varit med om en riktigt häftig sak minsann!! Dock håller jag Er lite på halster och återkommer om det så småningom 😃


Nu ska jag sova som en stock!!! Återhämtning - här kommer jag!!! 😃

Kommentera

Publiceras ej