Hej Kompisar!


En trött å slut Johanna här... 🙈


En ny sorts hormoner är igång å alla dessa olika sorter gör mig gaaaalet trött på eftermiddagarna å kvällarna... 🙂


Svullen, vätskefylld å lite molande värk i magen ingår också... Å huvudvärk från helvetet emellanåt... MEN det är värt allt!🙏✨ Precis ALLT! I hela världen😍 när detta är klart å lyckats. 😃


Jag är tacksam för att IVF finns! Innerligt tacksam! 🙏



Igår å idag var jag ledig på schemat... 


Igår gick jag upp tidigt som vanligt för att sen åka till Falun på läkarbesök... Var där 7,50. Då lämnade jag först på dagis å sen åkte jag bil i 3-kvart... 


Sen efter älskling slutat jobbet åkte vi till Uppsala på kvällen, åt kvällsmat å sen sov vi på hotell...Läkarbesök på Uppsala Universitetssjukhus idag å sen hem för att ha möte med kommun & älsklings arbetsledare... 😃


Lite flängigt som sagt men snaaaart drar det igång med utbyggnad här hemma 😃👏

Hurra vad kul!! 😃👌

Tänk att få inreda ett nytt rum, ett nytt badrum, hall, altan osv 😃👌 iiiih! Längtar😃👏💕


Ikväll blev det pizzakväll med bästisarna & min kebabsallad visste vart den satt! Är pallmätt å dyngtrött!!!! 😳


Nu: snabbdusch och sen nedbäddning & gos med älskling i VÅRAN säng! 😍 underbart att sova hemma i vår säng igen! Älskar den! Å älskar ihjäl mig i den människa jag delar säng (och livet) med!😍❤️


Godnatt folks!


Bilden - håret... nytvättat å oplattat! Risigt å lockigt 🤦🏼‍♀️😂


(null)


Kommentera

Publiceras ej