Hej Fredag! 🌟


Här ligger jag - återigen på spikmattan å ska snart sova... 


-Så här tidigt!??? Tänker ni kanske nu... 🤨


Jobbhelg! Är mitt svar på det... 🙂


Jag har jobbat på rehab./stroke idag... Det var skönt att få vara där inne idag... 🙂 


I helgen är jag dock tillbaka på Medicin, där jag faktiskt jobbar egentligen... 


Ikväll har vi ätit tacos här hemma med Fredde, Fie å kidsen. Gott och lagom att äta å språka lite 😃💕


Imorgon på kvällen ska jag å min kärlek till Borlänge för att gå på Bio. 😃❤️ Vi ska se "A star is born" å har rätt höga förväntningar då så många sagt att den är sååå bra 😃


I övrigt är jag rätt stabil idag tycker jag... 🙂Trött som vanligt å mår lite tjivens i kroppen 🤕MEN jag har inte

Ett humör värre än ett argt Bi och jag är inte såååå hormonstinn idag... 🤭😋


Därför passar nästa lilla text, från boken: (null)


om "HOPPET" perfekt idag... 😃🙏


För idag är det just det som finns... 


Man måste TRO, aldrig sluta HOPPAS, när man är i en ivf-karusell... 🙏🌟


(null)





HOPPET är trots allt det sista som lämnar människan... 🙂❤️


Kuratorns kommentar till detta: 

(null)



God kväll!🌟

Kommentera

Publiceras ej