Hej Tisdag!🌞


Både igår & idag har jag gjort väldigt lite... Det gör mycket för kroppen men knoppen tycker det är himla tråkigt 🤪


Jag sover lite halvdant på nätterna nu mer... Vaknar av foglossning, kissnödighet och en sprattlig bebis-pojke där inne 🥰 Så om dagarna känner jag mig lite mer trött nu faktiskt... Ja ja😃 Det hör till & jag skulle inte byta bort det! 🥰


I helgen som var va vi en liten sväng på Hem- & Trädgårdsmässan som var... Sedan hade vi kalas för Lillan tillsammans med släkten 😃

(null)

(null)

 

Tusen tack till allihopa för jättefina presenter åt henne! 😃💕



Både fredagkväll och lördagkväll innebar häng med bästa vänner och grannarna. 😃 Blev alldeles lagom å väldigt lugnt! 😃

Fredagen innebar att pizzerian gjorde kvällsmaten och på Lördagen grillade vi. 😃Badade sen bastu på kvällen å jävlar vad skönt det var för "fogarna" 😃👏

Älskling premiärbadade i sjön tillsammans med de andra grabbarna å jag hade solklar dispens att bara titta på & inte chocka stackars Mini i magen 😃😂  Kan inte ha varit många grader i vattnet å jag tror det vrålades en del mellan sjön å bastun😂


Söndagen innebar massa vila & Lillis åkte sen till sin mamma på em. 


Vi åkte vidare till svärmor & svärfar för söndagsmiddag. 😃💕


Å idag är det Tisdag, vi klev in i en ny vecka, nämligen vecka 29 & därmed tredje trimestern 😍👏

(null)

(null)


Iiih!! Älskar när man mår delmål, så man känner att vi börjar närma oss vårt mål 😃👏❤️

(null)




Kolla hur mycket som händer liksom! 😂🙈 Är kul att fota magen och göra collage 😃

(null)

Avslutar där idag 😃

Ha en fin kväll folks 😃🌸

Kommentera

Publiceras ej