Hej gott folk! 


Nu är vi mitt i en vecka igen och snart är augusti slut. Då är hösten officiellt här... 🤔 


På sätt och vis blir det mysigt med tända ljus & tända fönsterlampor, varma tröjor och snygga boots... MEN jag hade gärna haft några fler sommardagar så vi kunde fått åka ut med båten, sola, bada och äta lunch på sjön. 😕 


Veckan med fläng till fritte gick bra! Men nog blir det skönt att Nellan får skolskjuts på mornarna från oss nu med 😃👏  (null)


Hon är verkligen sååå duktig på fritte, trots nya miljöer och väldigt stora förändringar i hennes vanliga rutiner 😃 Bästa jäntunge🥰❤️



Lilleman har hunnit blivit över 2 månader!! Helt galet! Vart tog den tiden vägen?? 😳🙊

(null)


(null)


I helgen som var var det Poker Run. 

Många stora, snabba å fina båtar var här på sjön å jag gillar det höga ljudet av V8-motorer som dånar i sjön 😃  


Jag, älskling å Lilleman packade en lunchkorg och åkte ut på sjön för att se ordentligt 😃 Våran Lilla Älskling hade så klart hörselkåpor i den höga ljudnivån 😃😃 Å sov gott i flytvästen, liggandes i vagninsatsen 😍🥰 

(null)


Det var lyckligtvis sol när vi var ute  och den värmde där ett tag... Sen på eftermiddagen & kvällen blev det spöregn, så våra planer om övernattning, grillning och att sitta på altanen grusades totalt. 

Dock var både jag å älskling så trötta att vi bäddade ned oss i soffan och kollade film istället & la oss sedan tidigt 😃  


Nu har äntligen BVC gett sig & jag fick rätt i att vi skulle prova mjölkfri ersättning åt Lilleman 😃

(null)

 Har fått en ny unge!! 😍 Han är glad, magen fungerar, han skriker inte hela kvällarna och magen är inte svullen som en fotboll 😃 så nu ska vi köra på detta tills han är 6 månader, sen får vi se om det blir prover osv för att se om det ger utslag på att han är inolerant eller om det förhoppningsvis bara är nu pga att han har känsliga tarmar för att han var för tidigt född 🙂 

(null)


Får inte nog av detta underbara leende! 😍 Det bara tindrar i ögonen på honom ju 😍 (null)

(null)


Nu har älskling blåst ut hela köket här hemma också & vi båda längtar nå så enormt tills allt är klart! 

(null) (null)



Vill ha kvällar ihop med Min Make & gemensam tid med barnen igen❤️ Nu måste vi tyvärr vara uppdelade så Han får jobba på (sådant jag inte kan hjälpa till med) & jag tar barnen och hemmet i övrigt 🙂 Det får vara så några veckor nu... Men som sagt; åh vad jag längtar tills detta är klart! 😕


Idag är målarna här och fixar måleriet på utsidan av vårt hus 😃 skönt när det är klart och i mål nu innan hösten kommer ordentligt 😃👏


Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Så vi punktar lite här & jag ska nu slökolla lite på "Den Store Gatsby" som vi spelat in på boxen 😃


Ha en fin onsdag folks!🌸


Kommentera

Publiceras ej