Hej lördag!!


Ligger på soffan, har tända doftljus i hela vårt hus & doften av äpple ger mig vårkänslor 😃

Älskling är ute och tar en hundpromenad tillsammans med Fredde 🙂 



Igår åkte Vi till Olearys, i Borlänge, för att bowla och äta med mamma och bonus-pappan 😃 jag förlorade i bowling å idag har jag ont höfterna och ryggen igen 😋 MEN kul var det å det är huvudsaken😃👏



Både Jag & Älskling har varit äckligt jäkla trötta idag!!!  

Känns typ som vi var på fest igår & är liksom slutkörda... 😋 

Ikväll gör Elan vår kvällsmat och sen ska det knapras lite cheddarpopcorn 🤤

Ser fram emot pyjamas- & täcke & kudde  å mys i soffan, tillsammans med Min andra halva😍🙏



Igår kom pappren från försäkringskassan angående att jag ÄR BEVILJAD havandeskapspenning från och med 8/5!!  😃👏 Så galet skönt och jag har redan börjat räkna ned!! 


Kolla här kompisar, magen växer minsann! 🤰🏼  (null)



Å ja, jag känner mig REDAN klumpig 🤪🤦🏼‍♀️🤰🏼


I veckan som var va jag till Falun för att träffa Reumatologen. 

Har artros i ena knät, ena käkleden och Fibromyalgi. 

Detta visste jag sen jag var 14... Men det har hållit sig bra med muskelvärk men nu när jag börjar bli större i kroppen känner jag av det emellanåt igen 🙂


Enligt doktorn misstänker han också reumatism i rygg och höfter. Men det sistnämnda kan man inte ta reda på utan röntgen - så i höst blir det vidare utredningar. 🙂

Inte deppar jag för det..! Det blir ingen gladare för minsann! 😃 å jag är bara glad över att slippa cellgifter igen, för det lovade han att det inte blir nå mer av 😃👏


Efter besöket hos doktorn var jag in på Kupolen. Blev bjuden på en supergod lunch av min äldsta bror och sen köpte jag ett fint linne, som kändes vårigt och fräscht. 🙂🐆

(null)




Nä nu ska jag snart till Ica en sväng å sen ta med mat hem 😃


Imorgon satsar vi på en solig promenad med Lillan i hennes nya rullstol 😃 å ikväll är det okej att fortsätta vara supertrött 🙂


Ha en fin kväll gott folk!! 😃💕

Kommentera

Publiceras ej