Godmorgon Måndag!! 😃


Väckarklockan ställde jag på 8,30 idag... Kände mig så oerhört trött och sliten igår... 🥺 MEN powernapade en stund mot älskling, i soffan, efter  jobbet igår 😃 Laddade då om lite å det behövdes😃 


Vaknade sen klockan 6 imorse - pigg som en mört 😃


Hela jag har vårkänslor i kroppen & jag har bannemej glömt att det är februari och inte typ april och vår 😂 Skit samma! 🤪 Jag låtsas väl lite då!!🙈😃😂


Hoppas faktiskt på att våren kommer tidigt, tidigt och att det blir en varm & Fin sommar 😃


Jag längtar tills doften av vår, bar asfalt, blommor som knoppas & fåglarnas kvitter 😃 


Längtar tills sista veckan på jobbet, vetskapen av att gå hem från ett tungt arbete för att boa, förbereda och fixa inför bebis ska födas. 😍💙


Känner mig redan peppad (med lite skräckblandad förtjusning) inför en förlossning och kommer nog utse mig själv som krigshjälte för att jag fött ett barn 😂 


(null)



Men på riktigt: TÄNK hur jävla bra vi kvinnor är som har kroppar som kan skapa och bära ett barn i 9(!!!) månader och sedan föda det! Helt galet häftigt egentligen!😳😃



Som jag skrivit tidigare så blir det en hel del bebis-skrivande här nu mer... 🙂


Fast det är ju så det ser ut nu & jag är emellanåt bara lycklig, orolig, hormonig, känslosvallande och har foglossning från helvetet... Men det hör till & detta är också en resa - efter vår jobbiga IVF-resa🙂❤️  

Blir alldeles gråtmild när jag tänker att vi LYCKADES tillslut! 😍❤️💙 


Emellanåt tvekade jag väldigt mycket, men nu ÄR det så här! Å jag är så galet tacksam mot livet, för det 🙏❤️🤰🏼



Vi närmar oss mer och mer vårt stora, fantastiska mål 😍🤱🏼. & idag mina vänner... Idag har vi klarat exakt 50% och nu är vi på "rätt sida" hälften och har snart nedförsbacke 😍


(null)



Om några veckor borde vi känna bebis sparka ordentligt, se det på magen & så börjar allt fler besök hos barnmorskan här hemma samt i Falun 😃 Det känns pirrigt och spännande😃👏



Kolla senaste köpet åt vår lilla kille! 😍

(null)



ELLOS  hade en ride och sålde ut en del kläder & trots att vi får bebis i sommar tänkte jag att det lätt var värt att köpa denna otroligt söta overall åt bebis tills hösten - redan nu 😃 140 kronor istället för nästan 300! Caching😃👏 å jag har alltid tänkt att jag också velat ha just en sån här till vår kommande bebis i femtiden... 😃 Så fint med den creme-vita färgen!! 



Å bebis ena fina Faster, i Norrköping, köpte ju en jacka och byxor som hade samma färg, åt honom, som sen blir perfekt till kallare sommarkvällar 😍👏


Idag ska jag träffa Min Lina & snosa på lilla Lias. Blir nog en hel del bebisprat & självklart massa tjejprat också 😃👏


Ha en fin dag gott folk!! 

Det ska jag ha 😃


Kommentera

Publiceras ej