Godmorgon tiiidiga söndagmorgon!! 😃


Jag vaknade knappt av klockan imorse... vaknade av att älskling knackade på mig 😆 Var mitt i en mardröm där några skulle bryta sig in å mörda mig och min familj, så det som lät i min dröm var SOS som svarade å jag hade panik å skrek... 🤯  

MEN tillbaka i verkligheten å det var väckarklockan och jag som ska iväg & köra veckans sista jobbpass och helgens sista dag. 😃  

6 av 7 arbetsdagar denna vecka å jag är faktiskt lite sliten! 🙂


Har sån Foglossning idag och vaknade inatt av att det värker i höfterna... å då är detta baaaara början 😆🤪 Ja ja, inget att hänga läpp för! Det ÄR så himla värt det å att låta negativ gör ingen gladare 😃 å igår var ju en bättre dag med "fogarna"😂 Så jag räknar med att vila imorgon gör susen 😃👏


Igår efter jobbet åt vi mellis, jag var lite chaufför å sen gjorde vi god mat tillsammans här hemma 😃 Bäddade med täcke och kudde i soffan & kollade på en film... 🙏 Bara massa, massa mys & om ni bara visste hur mycket jag värdesätter min fritid - tillsammans med älskling!😍

Ack så viktigt det känns med våra myskvällar & att bara få vara nära honom ❤️ å detta kommer vi fortsätta vara noga med när familjen utökas & prioritera VI-tid när bebis sover osv 😃


Å tänk alla mysiga sommarkvällspromenader med vagn å hund 😍 - som vi har framför oss, varannan vecka, när Lillis inte är här hemma... 🙂  

Att få gå där tillsammans och prata om allt möjligt och bara andas ljuvlig sommardoft 😍 Snacka om helt rätt tid att få barn på 😍❤️💙


Jag kom förresten på igår att vi nu passerat 4 år i att träffas 😍 Så nu har vi slagit rekord för min del i hur lång tid jag träffat samma människa... 🙏  

å för första gången någonsin står jag inte här och tänker "undra om det finns någon bättre?" För jag har tyvärr varit en vilsen och rastlös själ, som inte hittat rätt förut... 🙂 å jag vet precis VEM jag väntat på... Å det har varit Min Adde😘 

Men NU mina vänner,.. NU känner jag istället bara "jag vill bara fortsätta det här!" 😍 en sån jävla fantastisk känsla 😍🙏


Å tänk att man kan vara så galet djupt kär i en annan person!! 😍 Kommer på mig själv med att tänka på hur fantastiskt det faktiskt är att det bara fortsätter sprudla!! 😍 å Ja, självklart gnabbas väl vi ibland och har svackor ibland... Men vi väljer våra strider och tjafsar eller är osams väldigt väldigt sällan😃🙏❤️


Nä, utan Min man finns det inget Jag. Skulle jag på något sätt förlora honom så skulle det innebära att större delen av mig själv försvann! 

Här är jag så himla himla lycklig! Å jag vill inte byta bort det vi har - mot något annat, för detta är så fantastiskt bra! ❤️

(null)




Igår var vi några som diskuterade det här med positivitet... 😃

 Att om man hela jäkla tiden börjar dagen med att berätta vad som INTE är bra eller när någon frågar hur man mår å man börjar säga "det är okej MEN... det här är inte bra..." så blir inget bättre heller... 🤨   Positivt tänkande ger ett positivt sinne, oavsett om det bara är en liten sak just den dagen... För då fokuserar man ju ändå på det glada och positiva😃



(null)



Jag tänkte att jag ska ta till mig just det där... 😃


För trots foglossning och morgontrötthet just precis nu så är jag LYCKLIG tillsammans med Min Man 😍 Å jag är mycket piggare på dagarna nu är för några veckor sedan 😃 å så är jag förbannat tacksam som får uppleva en graviditet😍


SNART är det vår! 😃👏 Å efter idag har jag bara sammanlagt 4 jobbhelger kvar tills havandeskapspenningen drar igång, å jag inte ska jobba mer på länge länge... 😃👏


å det är LJUSARE på morgonen nu mer! 😃


Det finns massor av möjligheter ju!! 😃👏  

Bara man VÄLJER att se dom! 😃


å nu ska jag återigen påminna mig själv om att omge mig av människor som ger mig mycket energi & tänka att om någon har en dålig dag så är det dennes problem å inte mitt 😃 för jag mår faktiskt inte dåligt på något vis så...😃 


För allt för ofta suger jag åt mig negativ energi - likt En svamp!! Det räcker bara med att en kollega har en dålig dag så tar jag på mig andras mående alldeles för lätt! 😕 Oavsett vilka det är.🤨 

Så nu tänker jag om igen, för JAG är glad och LYCKLIG & PEPPAD på våren 😃👏


Nu kör jag - mot jobbet, sen från och med 14,45 är jag äntligen ledig tills klockan 6,45 på tisdag morgon! 😃👏


Ha en fin söndag, gott folk 😃


(null)


Kommentera

Publiceras ej