Hej Söndag!! 


Har varit rätt mycket nu igen, så bloggen har fått vänta... 



I torsdags var vi iallafall på Rutinultraljud & där såg vi en frisk liten bebis, utan hjärtfel eller någon avvikelse 😃🙏❤️

Var svårt att få till en bra profilbild på den, då den låg å snosade mot min ryggrad 😂


Iallafall så fick jag hoppa å studsa lite mot britsen och sen vred den sig lite så vi fick denna 😍  (null)



Höll på att börja storgrina när de sa "Nu får mamma böja benen och studsa med rumpan ned i britsen ett par gånger, få se om bebis vänder sig lite..."


"MAMMA" Det är ju JAG 😍 Fy fan vad stort!!! 😍


De frågade även om vi ville veta om det var en pojke eller flicka. Vi kollade på varandra och var överens än. 😃 Så efter en stund sa doktorn "Här är det en pung... Det är solklart en liten pojke i magen!" 😍💙 höll på att börja grina igen och tittade på älskling - som mötte min blick med ett stooort leende.😍


Vår lilla lilla kille där inne 😍❤️💙 Jag som sagt, från start, att jag är hundra procent säker på att jag är en pojkmamma..! Har drömt flera gånger att vårt första gemensamma barn blir en pojke å ja... det stämde & det stämmer med denna bild också😍

(null)





Kolla på världens sötaste lilla fot här också då!! 😍🙏💙❤️


(null)



Nu ser jag fram emot mars när det blir bebis-shopping i Ullared över dagen & så längtar jag tills jag går hem på havandeskapspenning och får fira det genom att vi ska åka och köpa en vagn åt Mini 😍



Känns konstigt att bara få radera hela listan med tjejnamn å nu bara leta fina pojknamn... Finns ju massor av dom med 😍❤️💙


Men namn bestäms INTE förrän bebis är ute och vi ser lite vad han ser ut att passa att heta 😃💙


Dock mottages tacksamt era förslag!?😃 



Kolla denna fantastiskt söta snuttefilten som bebis ska få!! Tanken är att den ska med i BB-väskan & vara med från start 😍 😃 (null)




Veckan nu som kommer innebär 6 av 7 dagars jobb & enda lediga dagen spenderas på hjälpmedelscentralen för att prova ut ny rullstol åt Lillan. 🙂  

Skönt när februari snart är slut å lediga dagar förblir lediga å inget fläng på habilitering eller liknande!! Känns som man vilar lite för lite ibland, när det är mycket jobb 😕


Ska även ta lite blodprover på mig i veckan, för veckan efter har jag en tid hos Reumatologen i Falun. Intressant å läskigt med besök där, på samma gång... Får nämligen veta lite då om jag är reumatiker igen eller ej... 😳


Igår lördag, fick jag göra ett besök på Jourmottagningen för att få Antibiotika igen. Har fått urinvägsinfektion nummer 2 denna graviditet och den gör mig konstant kissnödig, mer illamående & jag känner mig krasslig. 

Imorgon bör det vara bättre och vända rejält, för då har antibiotikat börjat fungera ordentligt 😃👏


Snart kommer älskling hem med mat från svärmor & jag har precis bäddat ned prinsessan och passat på & fräschat upp mig genom att raka benen, tvätta håret å göra inpackning samt fönat å plattat det. Skönt att rå om sig själv ibland 😃


Ha en fin vecka gott folk! 😃

1 kommentarer

Louise Hedblom

10 Feb 2019 21:37

När vi försökte få barn så älskade jag namnen Lennox och Ilian

Kommentera

Publiceras ej