Höj Tisdag! 😬


Ligger här på sofflocket med illamående och mular i mig ett syrligt, grönt äpple. Typ det godaste jag vet att äta!! 😆


Idag har jag varit ledig. Sov till 7,30. Åt en frukost i lugn och ro...😃🙏  


Sen åkte jag upp till Fie på en kopp the och prat en stund å på vägen hem därifrån köpte jag goda, färska baguetter med röror - som jag serverade mina två favorit-snickare till lunch 😃


Efter lunch åkte jag mot lasarettet för att klara av habiliteringsplanering och diskutera fram bra bilder som vi ska använda i kommunikationen med Lillis 😃


Åkte sen hem och kurade på älskling en stund innan han gick med vovve å jag duschade och lagade mat. 🙂


Gårdagen på jobbet var fanimej hemsk och efter dagens slut kom jag hem å var så total-slut så jag grinade en skvätt...🥺🥺  (null)



Blir väl inge bättre så egentligen men kändes lättare 🤪


Hoppas på en bättre jobbdag imorgon!! 🙏


Förövrigt blir det frisören imorgon, onsdag, då hon hade sagt en dag men ett annat datum... Valde därför att ringa i förmiddags å jo då... imorgon är det jag ska dit 🤪🤦🏼‍♀️ så efter jobbet parkerar jag mig i frisörstolen en stund igen då... 


Å snart är det Ä N T L I G E N dags för rutinultraljudet!! Känns som jag väntar på julafton faktiskt 😃 samma pirriga å förväntansfulla känsla 😍🤰🏼


Så vad tror ni läsare då? 


En Pojke💙 eller Flicka💗 !? 😃 Kom igen! Gissa och kommentera nu vet jag!! 😃👏


Tror man denna bild så blir det en pojke... För bakifrån syns det knappt att jag är gravid ju 😂

(null)


Ska parkera på spikmattan nu en stund sen tvär-döna av å sova 🙂 Är inte alls riktigt i form idag... förkyld och mår riktigt illa nu på kvällningen 😕  


Imorgon är det nya tag 😃🌟


Kommentera

Publiceras ej