Hej folks! 


Just nu ligger jag faktiskt på soffan... Precis stoppat ned Nellan i sängen för natten

(null)

Millisen sover en skvätt och älskling är ute på en runda med hunden... 🙂 själv är jag jäkligt trött efter flera nätter på rad då Lilleman varit törstig eller väldigt varm. 😕 

(null)


Inatt hade vi även älskling som inte var så kaxig för han har bränt sig riktigt jävla ordentligt på ryggen, när vi hängt på sjön å glömt smörja in oss vuxna 🙊 Kolla liksom!! Det gulaktiga är stora blåsor 😕😕🥺 

(null)


Så nu smörjer vi med hydrokortison och kylbalsam och undviker solen... 🙊


Igår, lördag, var vi ut och åt middag med mina svärföräldrar och ena svägerskan med familj. Var så mysigt att umgås ute så där allihopa 😃

(null)


på kvällen fick vi lite besök av ena svägerskan med man & vi satt på altanen och språkade i ett par timmar... Sååå mysigt & än en gång konstaterar jag att min familj (svägerskor, svärföräldrar osv) verkligen är världens bästa!! ❤️ är så glad över att vara en av Er!! ❤️


Ni kanske minns att jag var hos dietisten för några månader sedan, för att prata om att jag kanske skulle hamna där då jag började tänka på vikt osv igen... Jag tänkte då att det säkerligen var lugnt på den fronten MEN jag skulle ljuga om jag sa att jag inte brydde mig... 🥺😩


För fy fasen vad det börjar snurra i huvudet!! 😳🤯 


Jag VET ju egentligen att det faktiskt bara är 6 veckor sedan jag födde barn & att det säkert är jättebra att graviditetskilona är borta redan... 🤭 MEN jag vill verkligen ha tillbaka min gamla kropp! 😕

Ja ja... Imorgon ska jag å älskling börja träna ihop iallafall! 😃 kul att göra det tillsammans å peppa varandra!! 😃👏 


Ska även ta bort allt vad fika å sånt heter... För ärligt talat känns det som det fikas varje dag, för att vara social med folk å för att det smakar oförskämt bra på sjön! 🤪 

Ska fika på kaffe å frukt nu igen istället  😃 Man mår bättre så och kroppen kommer gilla att jag inte har ett konstant väldigt svängande blodsocker 😃👏 

 Nog fixar vi detta!! Gäller bara att bara att VILJA ändra på saker 😃💪


Imorgon går älskling in på sista veckan hemma med oss & det känns konstigt att inte ha honom hemma om dagarna snart... 🤔 Dock känns det som att det blir bra med rutiner igen.. Har ju haft 6 veckor utan ordentliga lunch-mellis-& middagsrutiner å det är enklare att ha sånt lite spikat😃 Kommer sakna honom när han är borta om dagarna men det är faktiskt himla nyttigt att få längta också 😃❤️🥰


Nej nu ska jag ta vara på att vila en liten stund å glo på tv, innan Lilleman vaknar å älskling är hemma igen 😃  


Ha en Fin kväll! 😃🌸


Kommentera

Publiceras ej