Hej Lördag! 


Herregud vilken vecka det blev 🧐

Snacka om blandade känslor och energi 😝


Fick iallafall järndropp tillslut å blev att må bättre efter det. 😃 Känner mig helt plötsligt varken nere eller har myrkryp i benen 😃👏


I Onsdags kom jag hem till en vägg som inte såg ut som på morgonen när jag åkte till jobbet 😃👏 Älskling och svärfar har nämligen sågat ut och öppnat till utbyggnaden 😃 här kommer lite bilder längs vägen på det😃😃


Den första är på ytterväggen, där vi har riktigt grovt timmer under panelen 😃 (null)



Den andra är från insidan... En gammal (inte så tjusig) tapet, som har tjusig en gång i tiden 😃 (null)



Å sista - hur det ser ut nu. 😃👏 Öppet & plastat så inte allt damm kommer in i vardagsrummet 😃


(null)

Å på vår knäppa katt som tror att han är en papegoja och sitter så här på svärfar om dagarna 😂😝

(null)



När jag kom hem i Torsdags hade vi fått vattenskada i vår gamla del av huset 🙁😭 Det hade gått sönder en grej på blandaren i duschen å det hade gjort att vatten sprutade ut i hela bardrummet, Sen rann det vidare ut i hallen och köket... 🧐 Så golven är bubbliga å sviktar😳🙁 å vi får hit nån som ska mäta hur fuktigt det blivit sen blir det rivning av det med 🤦🏼‍♀️ Blir väl bra när det är klart men just för tillfället känns det jäkligt trist 😳🤦🏼‍♀️


Igår, Fredag däremot gjorde vi något kul! Vi köpte VAGN åt bebis 😍👏 

En grå Emmaljunga nxt 90 med svarta skinndetaljer 😍👏 Är så galet nöjd & glad över vårt köp 😍😍👏👏

(null)



Kunde inte hålla mig och började leta efter ett passande & fint vagnhänge också 😃 Blev detta, från en norsk butik på nätet 😍

Såååå söt!! Å elefanter blev det igen ja 😂 Jag gillar tydligen elefanter (& stjärnor, men det med stjärnorna vet alla som känner mig) 😃

(null)



Iallafall så blev vagnen tokbra och vi har nu både liggdel, sittdel, adaptrar till bilstolen - så vi slipper krångla ur bebis ur stolen om han somnat i bilen, regnskydd, fotsäck och lite annat pyssel 😃👏

Ska nu bara hitta en snygg, svart, skinnskötväska som matchar till vagnen tänkte jag 😍👏 


I övrigt vill jag gärna ha lite sån här tuffare stil på bebis, framöver 😃 Så snyggt!! 😃👏


(null)



Igår på kvällen var älskling på lite grabbkväll och bubblade, käkade å drack öl. 😃Tror pojkarna hade det riktigt trevligt 😃 Själv köpte jag Chinamat med Fie och barnen och bäddade ned en sjuk prinsessa som kom hem igår😕💕 Älskade unge som är förkyld, har ögoninflammation och är hängig... Jävla trök 🙁


Bäddade ned mig själv i soffan framför första säsongen av SKAM när älskling var borta & jäklar vad tomt det var utan honom, fast det var kul för honom att åka iväg på nåt litet så där med grabbarna 😃 Vet iallafall att jag absolut inte skulle vilja vara utan MIN andra halva flera kvällar i rad😍❤️  

Är Honom jag helst umgås med varje dag å kväll 😍 Bästa Bästa❤️


Jahapp... Lördag idag då å 

Vi har en riktig mysdag hemma där vi liksom inte planerat någonting, utan bara pyser runt i mjukisar 😃

Åkte till OK och köpte årets första glass & drack en kopp kaffe, i solen, med en granne här 😃 lagom! 

(null)



Ikväll lejer vi bort kockandet åt pizzerian 😃👏 Skönt faktiskt 😃😃



Nästa vecka blir jävligt intensiv med jobb, möten med kommunen, möten på habiliteringen, mer jobb & en sväng till Ullared över en dag 🥴 Har själv lagt upp Ullaredsresan nu så men ändå... Vill få klart så mycket som möjligt för att kunna börja boa sen när jag går hem på mammaledighet😃 Så en tur över dagen ska resultera i storshopping åt bebis, är tanken 😃😃 å åt oss andra med, men främst alla bebisgrejer😃👏 


Har en rejäl lista med "det här behöver vi" saker 😂😃

Fast det lönar sig ju när man åker dit att faktiskt dundra till med allt då! 😃


Har inte så mycket mer att förtälja nu... Hoppas ni har en fin dag i solen 😃


Tjipp! 🎀


2 kommentarer

Anonym

16 Jun 2019 14:06

♥️

Anonym

16 Jun 2019 14:06

♥️

Kommentera

Publiceras ej