Hej söndag, -9 grader och strålande sol!! 😃


Ligger på soffan och har nyss inmundigat frukost med familjen 😃

Pyjamasmys & LEDIG helg! 


Här om dagen gjorde jag iordning en nedräkning att ha på mitt skåp på jobbet 😂 


(null)




Ja, jag längtar!!! 

Hade på ett sätt inte velat gå hem nu direkt, då det innebär en låååång senvinter/tidig vår innan det börjar närma sig förlossning, men jag vill spola fram veckorna lite 😃


Ser så mycket fram emot att få vår-pyssla i trädgården, vara ledig och boa inför bebis ankomst 😃


Ser framför mig hur jag småpåtar - utan stress å egentligen all tid i världen, dricker kaffe i vårsolen samtidigt som jag krattar undan fjolårets löv från gräsmattan 😃


Ser fram emot att få rensa här hemma, göra iordning å fint åt Lilleman och få ett välbefinnande i hur rent å fint det är i alla skåp 😃


Igår gjorde vi inte många knop! Den enda lilla utflykten vi gjorde var hem till mina fina svärföräldrar på lite fika på eftermiddagen 😃


Idag blir det lite söndagsstäd, hårtvätt och sen ska jag åka iväg och dricka kaffe samt fylla i ett helt häfte med frågor kring Lillan, som har med hennes utredning att göra 🙂  


Veckan som kommer innebär mycket jobb och ledighet endast på fredag... 6 av 7 dagars arbetsvecka med andra ord. Hej krånglande foglossning!!! Men ska satsa på lugna kvällar med mycket vila 😃




Här om dagen, närmare bestämt i torsdags, kände jag de första - riktigt tydliga sparkarna från Lilleman 😍 å sen har det fortsatt även på dagtid sen i fredags 😃

Älskade lilla bebis 😍❤️


Apropå att vara gravid och tankar kring det så har jag mer å mer insett att det stämmer när kvinnor säger att man kommer till en punkt då man hellre har bekvämt än "snyggt" på sig 😂🤪 Jag tänker på just underkläder!!😝

Just nu är typ allt förutom boxertrosor obekvämt och jag vill sjutton nästan designa egna sådana som är snygga å inte ser så tantiga ut... Tycker det är svårt att hitta väl sittande underkläder just nu och är rätt så oproportionerlig... Har ju bara mage å ännu större bröst å inte gått upp nån annanstans alls faktiskt 😃🤪


Såg iallafall att Kappahl har släppt en kollektion med fina underkläder, som ser jäkligt bekväma ut! Å fina! Titta bara 😃  

(null)



(bild lånad av Kappahl) 

Ska nog kika på dom där minsann 😃



Nu ska jag sippa upp mitt kaffe sen tvätta håret... Det är ju såååå trist och tar sån jävla lång tid med min hårtvätts-procedur!!🙈


Ha en Fin söndag, gott folk 😃

Kommentera

Publiceras ej