Hej Hopp Måndag! 😃🌸


Ligger på soffan och sippar på mitt morgonkaffe 😃


Vaknade 4.27 och kunde inte somna om då jag hade så ont i höfterna... Klev sen upp med älskling innan 6 och började dagen med att städa 🤪 


Jaaaa jag vet... Men jag får ju ett sånt välbefinnande när det bara är klart och jag, som nu, ligger på soffan och bara vet att det är rent å ihopplockat 😃👏


Tog en dusch & målade precis naglarna i en vårig röd/rosa kulör 😃 Gillar sånt där pyssel! 😃


Happ... i helgen har vi hunnit med både det ena och det andra 😃


I Fredags kväll var vi på "Småstadsliv" i Ludvika. Var så hysteriskt roligt och vi skrattade så vi grinade åt dom 😂 jäkla dårar!! 

Är sååå nöjd över att Älskling fick den lilla upplevelsen av mig i julklapp 😃 

Vi åkte sen hem, kilade över till grannen en stund och sen gick vi och la oss i tid 😃



Lördagen startade vi kring 7. 

Klockan 8 petade vi oss iväg mot Stockholm 😃 Älskling & Fredde skulle ju som sagt åka Stridsbåt 90 i skärgården DOCK ringde dom som anordnar sådant, när vi lagomt var i Västerås & sa att båten inte kommit i plurret än för att den fortfarande stod på båtvarvet 😕 Trist! Men det blev ombokat tills i motten av Augusti & då bokade vi en hotellnatt också, så ska vi premiära att hotella och så med Lilleman 😃 Om det inte skulle vara något speciellt förstås, då får grabbarna åka ned över dagen då endast för båtåkning 😃


Vi åkte iallafall vidare till Stockholm, hoppade in på Mall Of Scandinavia och kikade lite och åt en sjujävla lunchbuffé på O’learys där 😃


Åkte sen vidare in till stan, parkerade oss mitt i city och grabbarna gick för att ta en liten 45-minuters båttur bara istället 😃


Vi tjejer + kids gick på stan och kollade runt & jag hittade en fin klänning från H&M 😃


Mötte sedan upp grabbarna för en fika på ett jävligt stimmigt café på Drottninggatan. 🤪 Knatade sen bort mot Gamla Stan för att lämna av grabbarna på ölprovningen de skulle på. 😃


Vi tjejer överraskade barnen med ett besök på Gröna Lund & efter typ 10-15 minuters skyfall blev vädret bättre, så barnen fick åka lite karuseller 😃 Var där ett par timmar och åkte sen över till city igen.. 

(null)


Vi mötte upp grabbarna och gick (läs: Johanna stapplade) mot bilen. En hel dag gå & stå resulterade i galet mycket sammandragningar & foglossning från helvetet 😳 Jaja, sånt man får räkna med om man vill vara med 😃 Vi åkte sedan hem och landade hemma kring midnatt 🙂


Igår söndag vaknade vi ungefär 7,30. Gjorde en mysig frukost och kurade i soffan ett tag 😃


Sedan åkte jag till världens bästa svärföräldrar för att hämta vår hund, som sovit där & sen åkte jag hem och gjorde lunch. 😃


Älskling snickrade lite på nya trappan som går ned från nya altanen & jag skruvade ihop våra nya utemöbler, till altanen 😃 (null)


Blev så bra med stort bord & plats för 8 pers! 😃👏 Ser fram emot många grillkvällar och dylikt tillsammans med vänner och familj 😃🙏


Kvällen avslutades med söndagsmiddag hos Svärföräldrarna & inatt har både jag å älskling sovit som krattor 😕 Men då kan det bara bli bättre, kommande natt😃


Idag ska jag till frissan och unna mig att bli lite tjusig i håret! 

Oavsett hur gravid jag är eller hur nyförlöst jag är har jag som mål att inte sluta bry mig om mig själv... För det är JAG att få pyssla om mig själv med hårfix, lite mascara på fransarna och nyrakade ben! 😃 Sånt som gör att jag känner mig fräsch 😃


Nä nu ska jag dona lite 😃


Ha en Fin måndag folks 😃🌸

Kommentera

Publiceras ej