Hej gott folk!! 


Det är torsdag & snart har ännu en vecka gått... Nästa vecka blir vår lilla stora kärlek 3 månader!😳🥰 Alltså va fan!? 😱 Jag trodde som sagt att alls dessa kommentarer om hur snabbt det går med barnen bara var något man sa!! Men det ÄR ju så 😳 

(null)



Jag har blandade känslor över det! 🙊 Ser fram emot allt som kommer hända med Milio å hans utveckling - samtidigt som jag bara vill stanna tiden så han är Min lilla bebis för alltid 😃😂😍❤️ Tror det är vanligt att känna så här 😃


Igår drog vi igång att vi ska vara ute en sväng varje dag, för att jag ska få röra på mig å Lilleman ska få frisk luft 😃   Så igår packade jag ned honom i vagnen, mötte upp en fin vän och så promenerade vi i 2 timmar😃 


Imorgon tänkte jag mig typ 40-60 minuter för idag hann vi inte 😃


Jag ser faktiskt fram emot att dra runt honom i pulka, en solig vinterdag, se honom ligga å simma omkring å plaska i vattenpölar - så jag får ställa in ungen i duschen sen efter vi varit ute 😂 osv 😃 

Jag tillhör faktiskt den skaran av föräldrar som tänker "skitiga barn är glada barn!!" När man är ute å leker 😃 Vi har både dusch å tvättmaskin liksom😉 

(null)


Det enda negativa efter promenaden igår var att mitt knä svullnade upp direkt efter promenaden 🤔 så 2 timmar blev nog för mycket, trots att det var skönt å gick så bra just då 🤔


Jag har artros efter min barnreumatism och det innebär att jag har jävligt ont i knät emellanåt... 😕 Kände även av höfterna och överväger att boka den där

Tiden hos reumatologen för fortsatt utredning, nu när jag inte är gravid. Samtidigt vet jag att behandlingen för min del kommer bli kortison eller cellgifter igen å då jag önskar att vi får till ett till barn i framtiden så är inget av dessa nåt bra innan man är klar med sådant. 😕


Är ju, som ni vet, cellgifterna som förstörde så vi är tvungna att få hjälp via IVF, precis som med Milio, om vi vill ha fler barn... Så jag tror jag skjuter det på framtiden och åker ner till Örebro i oktober för att få lokalbehandling av knät i form av sprutor i knälederna 😃 

Fick en tid redan nästa vecka men då kommer inte Nellan iväg med skolbussen, så jag va tvungen att ställa in å flytta fram den. 😕 Man ska även vila lite efter de sprutorna å inte lyfta tungt å då är det inte optimalt på en vecka när hon är hemma😕❤️

(null)


Ja ja... 😃 Lilleman har nu börjat bli medveten om sin omgivning. Han är nyfiken och vrider sig mot den som pratar, märker när nån går

Förbi och ler jättestort och jollrar - när han ser sina närmaste 😍❤️

Så himla söt!! Lätt att bli partisk men jag har verkligen den finaste pojken jag någonsin sett 🥰

Är sååå stolt över honom å för att just han är Våran 😍 

(null)



I övrigt är det nu höst här 😃 jag gillar faktiskt hösten å tycker den är mysig 😃👏 Ser fram emot mysiga höstpromenaden å pulsa fram i högar av löv!😃🍁🍂


Nu avslutar vi här för idag 😃


Blev ett litet inlägg iallafall 😁👏🌸

Kommentera

Publiceras ej