Hallå Måndag!! 


Ligger i soffan och kollar på reprisen från Lördagens "så mycket bättre". 😃


 Natten mellan fredag - lördag åkte jag och Fie till Ullared 😃 shoppade och åkte sen hem igen. 

(null)


100 mil på en dag, shopping i typ 6 timmar och serverad mat när vi kom hem. Inte alls dumt 😁

Det var en kul tripp och typ alla julklappar är klara!  Kanske nån mer liten grej bara till våra ungar, men barnens kusiner är klara å jag ser fram emot ett lugnt December 😃👏


Idag var första gången vår lilla älskling skrattade när man försiktigt killade honom på magen 😍 Gose 🥰❤️ 

(null) (null)



I övrigt håller vi på med inredning och tavlor i vårt hus & kommer allt närmare ett färdigt och komplett hem 😃👏  


Sen sist jag skrev har vi även klarat av en skadad vovve, operation av tass och nu mera går han under smeknamnet "Tratten" 😂 Såringer runt med sin tratt, för att inte slicka på tassen, stöter i allt i sin närhet och uppfattar inte avstånd 🤪 JAG längtar tills det är så pass läkt att han slipper den! För nu är han bara dryg med den där på 😂😂 

(null)


Jag har även hunnit med ett besök hos frisören!! Ljusare längder igen, utväxten är borta å jag är med lugg nu 😃 Trivs faktiskt riktigt bra med den😃👏

(null)


I eftermiddag vankas det utvecklingssamtal för storasyster och sen bjud-middag ikväll 🙏😃

(null)






Ha en fin måndag folks! 😃💕

(null)


Kommentera

Publiceras ej