God kväll gott folk!!

Dagen har inneburit jobb... Har varit trött som ett as, haft noll energi och känt mig så knepig i kroppen idag... 😳 känner liksom inte riktigt igen kroppen och dess signaler just för tillfället... Är väl nån liten basilusk från lillan (som var sjuk hela förra veckan hos oss) som hittat in i kroppen... Eller så är det sviter efter mitt krånglande blodsocker igår... Det var hemskt!! Störtade direkt jag hade ätit något och mådde mest skit och kände mig halvt medvetslös hela dagen till & från.
Hoppas på bättring tills imorgon 😃


Idag på jobbet fick jag ett sånt himla bra besked!! Vår remiss till IVF-kliniken är skriven och skickad och är nu där den ska vara!! 😍🙏

Jag höll på att börja gråta av lättnad... Äntligen! Äntligen! Äntligen!!! Nu är det så himla mycket vår tur!!! 😍 Den 2 augusti öppnar dom efter semesterstängningen som är nu å då går det undan!! 😍

Jag har bestämt att det i år är VI som får stå där på julafton och berätta för vår släkt att vi ska ha bebis! 😍 det är bara så!! 😃




När vi kom hem från jobbet ropade en av våra grannar på oss!
Han lät precis som att han verkligen behövde hjälp så jag kastade på telefonen, slängde ifrån mig matkassarna och nästan sprang dit... 😂
Egentligen ville han och hans fjälla ge oss en bröllopspresent och gratta oss...😃 Hur snäll får man va?! Fick ett fint set med ostknivar och hyvel. Tänk att dom köpt det endast för vår skull!! Snällisar!!! 😃😃🙏

Efter det mulade vi in varorna i kyl och frys, käkade mellis och diskuterade vad vi skulle göra av kvällen...

Åkte till stan, in på hemmakväll och hyrde en film.😃 Gjorde sen hemmagjord pizza och kurade ned oss i soffan. Så himla välbehövligt med myskväll bara vi två. 😍🌹

Behövde få bara vara själv med min man, få kura, prata om ditt och datt och få vara nära. 😃❤️ bara vi två. Egentid. ❤️

Nu har vi sett klart filmen, gjort oss iordning för natten och ska kura ned oss i nyinköpta- & nytvättade lakan. Luktar ljuvligt och de är så mjuka!! 😃😍👍
Att bara landa och ligga här är så himla härligt!!

Vi båda här hemma räknar ned tills fredag... Fredag klockan 15,00 stämplar jag ut och då går jag fanimej på semester!! 😃🙏 4 veckors ledighet med min älskling! 2 av de veckorna är det "sommarlov" från dagis för lillan & då är hon hemma med oss också... Min älskade familj! ❤️ längtar halvt ihjäl mig!! ❤️

Kommentera

Publiceras ej