Hej!!

Här sitter jag... äter min dagliga kvällsmacka och ska strax sova... 🙂


Gjorde ett sjujäkla kap idag!!!😃👌 Jag gillar kläder av märket "Chiara Forthi"😃. Det var bland annat det märket på min ljuvliga bröllopsklänning samt
Aftonklänningen jag hade när jag & älskling gifte oss 😃😃 

Iallafall... Hittade idag en sån sjuktsnygg vinterjacka som Jag köpte för 320:- istället för 800:- 😃

 Är så nöjd å kommer känna mig tjusig i vinter minsann!! 😃😃 



Kvällen har varit såååå mysig! Grillat, fiskat, åkt båt och sen suttit på vår altan och lyssnat på Takida, pratat & skrattat. Jag å min Man. Min allra allra bästa vän i hela världen 😃❤️


Jag tog själv båten runt några öar här också... och visade min fina man att jag börjar få mer och mer koll 😃👌 

Klarade det å var på riktigt stolt över mig själv 😃


Exakt hela dagen har jag varit pigg å glad!! Är sååå tacksam för en hel dag "som mig själv". 😃🙏 

Ni förstår... Jag äter, flera gånger dagligen, mediciner för att min kropp ska fungera som en normal kvinnokropp... 😕 


En av dessa mediciner är dopingklassade och jag har speciella intyg för den... Den gör en pigg, man bygger lätt muskler och man mår bara bra av dom... lite uppiggande helt enkelt... Den är enligt min läkare populär och säljs på sånna ställen där den inte ska säljas, just för alla "må bra effekter" den har... 🙂

MEN så har vi min andra medicin... Som sänker mitt Prolaktin... Jag hatar den verkligen!! 😕

 Den gör mig oerhört trött, jag har dåligt tålamod, vissa dagar är jag liksom psykiskt konstant hungrig, andra dagar totalt tvärt om å vill inte se mat... 
Den gör så jag knappt känner igen mig själv & jag vill bara slippa den... ☹️ Men den sänker mitt Prolaktin till en normal nivå och det är ett måste om vi ska ha en chans för en lyckad ivf... 

Iallafall så jag har som sagt varit pigg å glad idag... 😃 Jag har känt mig som Johanna för en gång skull och jag beundrar- & är så tacksam mot min älskling som står ut med detta upp-&ned dalande! 😕🙏 Vi prövas verkligen emellanåt Men...
Vi är ett såååå starkt team å fixar allt 😃🙏❤️

Hoppas å tror på en sån här bra dag imorgon med 😃

Pratade med IVFen idag angående lite receptförnyelser 😃 Första dagen de har öppet efter sin semester... Blev glad av att få prata med chefs-barnmorskan där & kände verkligen att vi behövde vår "semester" från allt det där...🙂
Min kropp behövde det verkligen!!!🙂 Men nu är vi liksom redo 😃

 Inväntar provsvaren på mina dyra specialprover å sen tar vi nästa steg därifrån... Känner mig iallafall laddad igen & ser fram emot allt, vad det nu än innebär 😃🙏

Skillnaden från och med nu är att jag inte kommer säga något till någon alls om hur å när nästa vända blir... 

Har känt mer & mer att sätten folk tar sig
Friheten till att fråga mig hur allt går inte känns okej längre... Känner mig väldigt blottad och ställd mot väggen när folk frågar mig hur det går, bara så där, ute bland annat folk...😕

Det är skillnad om man frågar mig ensam, för att man bryr sig.. det säger jag inget om... Men många frågar vitt å brett som om alla har rätt att få veta liksom... Nej det är inte okej 🙂☝️

Så nu sätter jag ned foten... För att skydda mig och oss, i något som faktiskt är jävligt Jobbigt ibland 😕

Nu ska jag krypa ned bredvid min snosande älskling 😃❤️

Kommentera

Publiceras ej