Hej gott folk!! 


Söndagen börjar lida mot sitt slut och jag börjar ladda inför 8 dagars jobb på raken. 

Uppstigning 05,00 varje dag i 8 dagar är det minsann... Tur att jag trivs på jobbet nu igen 😃🙏

Idag har jag mått tjivens hela dagen!!🤔 Haft nån konstig sjukdomskänsla i kroppen å något dovt illamående å en sjuk trötthet hela dagen...🤔

 MEN vi tänker positivt😃 å jag har tänkt att lite sömn på det här så är jag åter tillbaka till mig själv imorgon igen 😃😃

Funkar fasen bra att tänka positivt å se lösningar & möjligheter måste jag säga!! Känner mig mycket lugnare å positivare 😃😃🌸


Lillan har också varit lite ur gängorna idag... Fram på förmiddagen och resten av dagen har vi båda varit så där trötta å hon somnade till & med i mitt knä 😃💕


Dagen bjöd på ett besök på Biltema och storhandling inför veckan på Coop i Borlänge 😃 Har planerat veckans matsedel och fått iordning på det. 😃

När vi kom hem från Borlänge åt Lillan middag i trädgården och så kom min Moster, en av kusinerna och min mormor & morfar hit en liten sväng. 😃 Pratade bara en stund och sen skulle de hem... Två trötta pensionärer å en trött 4-årig prinsessa 😃

Nu ligger jag på soffan å älskling knatar med vovven... 

Ser såååå fram emot att få krypa upp mot Min fina man ikväll å bara gosa... Känna doften av Honom & bara vara där & då 🙏😍❤️

Ha en fortsatt fin söndagkväll!! 😃🌸

Kommentera

Publiceras ej