Hej tisdag!! 


Snart har halva juni gått & det är lite si & så med det där vädret 😕 Hoppas det bara är så nu i startgropen & att det sedan blir en helt strålande sommar 😃


Idag har jag kört järnet på jobbet... Har haft ett par dagar då jag känt så där att jag liksom gått hem med en bra magkänsla. 😃 Att jag liksom gjort lite så där extra bra ifrån mig och verkligen hjälpt någon annan till lite bättre mående och/eller en lite bättre dag 😃


Idag pratade jag och några kollegor om att det vore lite skoj att själv få välja vilka man vill jobba med...🙊  De jag diskuterade detta med hade varit ett solklart val - då jag har himla kul med dom på jobbet 😃

Efter jobbet åkte jag och hämtade ut lite paket på Ica, sen hem och grejade lite... 

Älskling och svärfar grejade med bryggan 😃😃


Möttes helt plötsligt av älskling som var dyngsur på typ hela T-shirten och såg att han började skarva ihop kratta och borste och grejer..

Förstod att min snygga snickare försökte fiska upp något som tappats i sjön...🙂 

Anmälde mig frivillig att faktiskt dyka i och hämta upp det... sagt å gjort & det blev årets andra ordentliga dopp i sjön 😃 

Var sjutton kallt!! 😳😂

Tog sen med mig vår vovve på promenad i skogen... 

Var behövligt då jag känner mig så trött och har kronisk huvudvärk nu mer... Biverkningar som vanligt och friskluft gjorde mig gott 😃👍



Igår färgade jag utväxten i håret & smorde in mig lite med brun utan sol...😃

 Har aldrig använt det förut men provade både brun utan sol av märket Marc Inbane och Dove SummerGlow & jag känner mig fräsch på något sätt 😃

Färgade ögonbrynen här hemma nu ikväll också & har liksom blivit lite mer intresserad av skönhet och bra produkter 😃 

Är verkligen på riktigt, såååå sugen på att gå Franskurs, så jag kan börja göra sånna på folk 🙂 Vore en kul grej, ännu en utbildning och chans till extra-jobb 😃 
Ska verkligen överväga det där på riktigt!! 🙂

Nu ska jag läsa nån rad i min bok, sen sova och ladda för ännu en dag på hospitalet 😃

God natt 😃🌸

Kommentera

Publiceras ej