Godkväll!! 😃


En klämdag har det varit för många, men inte för mig å Lillan 😃


Jag har jobbat å Lillan har varit på dagis och haft special-träning med sin sjukgymnast 😃


Det var ett fåtal barn på dagis idag så de som var där hade fått möjligheten att få extra tid med personalen, fått mysa å bara ha en lugn dag... skönt när det kan få vara så på dagis å 😃


Jag fick besök på jobbet av älskling idag. Tog lite blodprov på honom med och han överlevde 😃😃✌️


Dagen i övrigt har varit intensiv å rörig på jobbet... Men jag har ändå haft fokus och verkligen gjort bra ifrån mig 😃 

Fick några fina ord av sköterskan 
jag jobbade med och de värmde minsann!! 😃


Idag har vi även mailat och gjort klart med papper inför vårt båtköp... Vi tog ett beslut och bestämde oss för att vi köper en alldeles ny båt, årsmodell 2017 med större motor än vi tänkt från början 😃 känns så kul och jag längtar tills den är här och allt är klart 😃


Vår brygga blev klar idag och imorgon ska vi hämta den också! 😃 spännande 😃




Ikväll när jag stod och gjorde kvällsmat fastnade blicken på detta foto... 🙂

 Om ungefär en månad är det ett år sedan gifte vi oss...🙂 Närmare bestämt den 9/7-16 sa vi Ja till varandra. 😃❤️

När jag ser bilden blir jag alldeles varm i hela kroppen...🙏 
 Jag älskar den! Jag älskar bilden & Jag älskar mannen på
Bilden. Nå så enormt jävla mycket! ❤️ 


Jag älskar verkligen blicken han ger mig...🙏 

 Han ser på mig som att det liksom inte finns någon annan kvinna i världen än just jag... 🙏 

Precis så som jag vill att han ska se mig och vill att han ska känna, jämt!! I resten av vårt liv...😃

 Ni vet "HON är den rätte. HON är min! HON är just MIN Fru" 🙂❤️




Jag blev att tänka på en text av Lars Winnerbäck som passar på livet & till bilden, då jag har ställt rosor där... 😃

"Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg".

Det är så fint och det säger mycket tycker jag 😃


Jag vet att Jag & Mannen på bilden, Min Man, klarar de svåra stegen. 😃
 Vi klarar mer än vi någonsin anat & Jag vill fira årsdag efter årsdag tillsammans med honom.
 
För han är min numero 1, mitt livs viktigaste pusselbit, mitt livs kärlek, min andra hälft & min själsfrände. ❤️

Att man kan älska en annan människa på detta sätt... Att man kan vara så himla kär i någon & fortfarande blir pirrig när man fått ett sms av honom... 

Hade aldrig kunnat föreställa mig att det var möjligt 🙏❤️

Kommentera

Publiceras ej