Hej!! 

Gårdagskvällen innebar ett långt besök på Byggmax för att köpa virke... 

Okunnig personal som var stressad & hade noll service-känsla gjorde mig ännu mer tjurig 😒 & efter många om och men tog jag tag i saken själv å berättade för dom som jobbade hur långt virket faktiskt var och hur de hade sitt system där 😂 
Ja, jag är gift med en snickare å var en riktig bitch!! 🙈🙊


Inatt har jag sovit på vissa saker å insett att jag ibland är lite för negativ av mig... Å det är ju inte så jag vill vara!!! 🤔 

Jag ser mig annars som en glad skit, men sen har jag ibland ett humör som blir helt tokigt... å Nej, det räcker nu..! 😕 Får liksom nog på mig själv å jag tänker göra slut med Herr Ågren som sitter på min axel... 

Ser jag nåt som är fel blir det en helkrasch tillslut å istället för att kunna säga till från början väntar jag med en sak alldeles för länge... 😕 Jag går runt å småstör mig på något sen blir jag förbannad och ångrar mig efteråt... 


Jag har alltid varit sådan, men har liksom erkänt det och blivit medveten om det typ nu... Tänker ändra på det & bli en mer positiv Johanna, den jag VILL vara 😃 

Ingen - allra minst jag själv, blir gladare av att fundera på allt jämt, analysera saker in i minsta detalj å jämt fundera på om folk "verkligen menar det dom säger eller måste jag skydda mig själv!?" 🤔

 Tror jag missar mycket fint genom att jämt tro att folk säger saker bara för att va snälla och inte för att dom menar det... 😕

Det är helt enkelt hög tid att bryta sådant tänk jag alltid haft för att skydda mig själv & välja själv hur jag vill ha mitt liv. 😃

Å jag vill ju vara den Johannan som folk ser som glad å positiv, som kan erkänna när något är fel, när jag inte mår bra och som annars är den där glada skiten jag själv VILL vara 😃

Nu kör jag en omstart... En nystart med mig själv helt enkelt 😃😃🌸

Kommentera

Publiceras ej