Hej gott folk!! 

Hoppas ni haft en bra dag i sommarvärmen!? 😃

Tänka sig att det helt plötsligt drog till och blev sommar liksom... 26 grader bara så där ju! 😃👍 


Min dag har inneburit jobb... Mycket pyssel har det varit och dagen gick faktiskt fort... 


 Var även med om att en kollega klappade mig på magen å grattade 😂 



Jag kunde bara inte låta bli; 
Jag: "Öhm... grattis till vadå!?" 
Hon "Ja, sån rund å fin liten mage du fått!! Du är väl gravid nu!!?" 
Jag; "Näpp, det är jag inte... Det du klappar på är bara en vätskefylld mage som är så där pågrund av hormoner" 😂

Hon bad om ursäkt, blev högröd i ansiktet å skämdes som en hund 😝 Jag skrattade inombords å tänkte lite
"Ha! Där fick du!!" Samtidigt som jag kände mig plufsigare än någonsin 🤦🏻‍♀️

Imorgon är jag ledig... Besök hos doktorn är på tapeten, sen hem å småpyssla lite innan hämtning på dagis av vår lilla älskling 😃💕 


Längtar så mycket efter henne å kan bara tänka mig vilket kramkalas det blir här hemma när båda mina älsklingar får umgås!! 😃💕 

Förra veckan fick dom hålla avstånd å mest vinka till varandra 😂 

Jag fick pyssla å göra allt med Lillan, bara för att jag ledsnade på att de aldrig blev friska och bara smittade om varandra hela tiden!!😃 Så de fick hålla sig på varsin del av kåken ungefär 😂 

Men imorgon kommer en pigg Lilla hem & vi andra är också tillbaka till det normala igen 😃 

Min astma å pollenallergi smittar ju liksom inte 😃✌️

Igår fick jag ett ryck här hemma och bara kände att jag ville bli av med massa gammalt, som jag gått och stört mig på... 🙂

Hade en riktigt dålig dag i förrgår å halva dagen igår... Ledsen, ont i kroppen, arg å allt kändes bara tokigt... 😕 

Nu i efterhand förstår jag att älskling förmodligen inte haft det så enkelt med mig dessa dagar, men både han och jag vet att det är hästdoserna med hormoner som gör det å att det faktiskt inte är Jag egentligen, som har så där svängande å ledsamt humör 😕❤️

Tog den negativa energin och började rensa i stugan nere vid sjön... Det behövde både mitt humör och stugan 😂👌
3 proppfulla vändor till tippen blev det och stugan är nu rensad! 😃👌 å mitt humör redde upp sig 😃😃

 
Nu är det bara lite gamla möbler kvar, som råttorna knaprat på... De sofforna ska också få komma upp på tippen så småningom, men de är så tunga å får inte plats i vår lilla skåpbil 🙂 

Idag efter jobbet åkte jag å älskling å shoppade en liten grupp på ett bord & 4 stolar, som ska stå här uppe på gräsmattan... Där vi kan äta frukost å fika lite, eller äta middag, som vi gjorde nu ikväll 😃 

Den större gruppen med 6 stolar och ett större bord, ska få flytta ned på altanen, vid sjön, i helgen 😃 allt känns nytt, fräscht å är verkligen Vårat!! 😃🙏

I och med att det var hela +26 grader nu på eftermiddagen åkte ett Linne å en kjol på 😃

Insåg även då att jag verkligen hade vinterpäls på benen 😂
Tur jag hade långkjol!!! 😂🙊

Så nu har jag tagit en låååååång dusch, rakat bort all vinterpäls, gjort hårinpackning, skrubbat kroppen med peeling-handskar å nyss smort in mig ordentligt. 😃 
Känner mig faktiskt rätt fräsch igen!! 😃👌

 Nu ska jag måla tånaglarna och naglarna på fingrarna sen gosa massor på min man. 😍
Har saknat honom så där extra idag ❤️

Kommentera

Publiceras ej