Hej!

Gårdagskvällen avslutade Jag & Mitt Hjärta med sommar-efterrätt nere på vår altan 😍
Älskar altanen, utsikten, vårt hem å framförallt älskar jag honom!!😍❤️


Idag då??
Ja ni... idag blev planerna för dagen totalt grusade... 😕 Blev verkligen inte ens i närheten som tänkt 😔 
Blir läkarbesök å provtagning på tisdag istället... 

Jag tog med mig Lillan för att shoppa lite på Kupolen, medan älskling röjde gräs å grejsade lite hemma istället 🙂

Det var nog Jag, Lillan & resten av Dalarna på Kupolen... 

Jag hittade massa fina kläder på H&M som jag tänkte prova.. Men när jag sen såg alla köer till provhytterna å allt folk som brötade runt hängde jag ifrån mig allt på ett ställe å vi gick ut igen! 😕

Det var familjer som var osams & skulle köpa examenskläder, folk som nästan sprang över Lillan som satt i sin rullstol å så Lillan som har kommit på det här med att riva tag i saker 😂 

Hon haffade sig en tant, rev tag bak i kappan på tanten - likt en ficktjuv... Jag bad så hemskt mycket om ursäkt, tanten log och tyckte att det inte gjorde något å Lillan asgarvade 😂 skitunge 💕

Hon gjorde sen lika när jag provade kläder... fick tag i både
"Mitt" och "grannens" draperi till provhytterna och skrattade som bara den... 🙊

Iallafall så blev det en outfit tills dopet plus 2 par sommarskor 😃 

Bilder på det är här nedanför!

Topp & Kjol från Gina Tricot & skor från Skopunkten 😃

Jag susade in på Kicks och provade lip-plumpet jag skrev om igår... på mig blev det en super-rosa ton och inte blev det nå fylligare läppar inte!! Så tur jag testade 😃


(Ignorera min plutmage!! Är bara så just nu av vätska 😕) 

Imorgon ska vi hämta den specialbeställda doppresenten till Ludwig sedan får vi se vad dagen har att erbjuda 😃 beror lite på Lillan å hennes mående 🙂

För övrigt längtar jag tills lördag! 😃 
Först dop & massa go-fika hos ena svägerskan med familj sen grillning å utgång på kvällen! 😃🍹


Vi är verkligen sällan ut här hemma men det ska bli riktigt kul med ett besök på en av utekekrogarna i Ludvika 😃👌

Nu ikväll åt vi tacos, ute i våra möbler i trädgården... Nu kikar jag runt lite på små-trippar i sommar & Snart ska jag duscha sen krypa upp med älskling i soffan, äta Linschips å bara vara... Jag behöver det ikväll 🙏🦋

Ha en fin kväll!!! 😃😃

Kommentera

Publiceras ej