Hallojken!!


Hoppas allt är bra med er!? 😃
Här har helgen har varit riktigt bra!! 😃


FREDAG: 
innebar mysdag med älskling å Lillan.😃💕 
Vi började med fredags-disco i vardagsrummet å Jag & Lillan hade nog lika roligt 😃💕💕



Jag å Lillan tog även en liten sväng till stan på eftermiddagen för att hämta doptavlan vi beställt av en bekant, som är himla duktig på sånt där! 😃 Vi tog en liten sväng på stan för att hitta lite halvlånga leggings och nån sval T-shirt åt Lillan... det gjorde vi 😃 Det blev även ett par Jeans till mig... ett par ljusa, slitna jeans i storlek 170 (skulle kunna haft 164 men de var ställbara inuti linningen och fanns ej i mindre storlek) !! 😃 De var på rea, det var 25% rabatt på det, plus att jag hade 50:- extra rabatt på ett köp. Så 100:- för ett par ljusa, slitna jeans som jag verkligen letat efter! 😃👌





Å tänk att JAG, för 2 år sedan, hade storlek 54-56 eller 3XL på kläder... nu XS-S... 😃




Ja ja... fredagkvällen innebar pizza och sen mys på altanen,
Vid sjön - tillsammans med älskling 😃




LÖRDAG

Jag fick en morsdag-present då Lillan skulle åka till sin mamma sen på dagen.. så vi tjuvfirade här, en dag för tidigt 😃 

Älskar stolen med blommor 😃
Köpte även lika till svärmor å Min mamma, fast med andra färger i blommorna 😃

Det var ett helt fantastiskt väder hela denna dag & Lillan var tjusig i sin sommarklänning! 😃💕


Det var så himla bra sällskap & ett jättefint dop för lilla Ludwig 😃

 Det bjöds sedan på gott fika i trädgården hos Ludwig med familj😃👌💕 


Sen följde en trevlig kväll hemma hos oss med en av mina fina svägerskor och hennes karl. 😃 kvällen avslutades runt 1 och då blev det bums i säng 😃

SÖNDAG: 

Jag som aldrig sover länge sov till 10 på förmiddagen! Det var välbehövligt och jag hade noll ångest över att ha sovit länge 😃 

Röjde lite här hemma och parkerade mig sen på altanen, i solen. 😃

 Jag kikade lite på SKAM, lyssnade på musik och läste lite bloggar 😃


På eftermiddagen bakade jag & älskling äppelpaj, till efterrätt på dagens söndagsmiddag 😃
Åkte sen till svärföräldrarna där det bjöds på god söndagsmiddag 😃

Avslutade vår söndag med gos i soffan och en hyrfilm. 😃😍❤️ 

Kommentera

Publiceras ej