Hej lördag!!🦋

Här sitter jag, med tända ljus & nedbäddad prinsessa som
Garanterat somnat på två röda 😃

Hon har varit hängig å hostig idag... å mitt mamma-hjärta värker när hon är så 😕
Fy sjutton vad jag älskar denna lilla ungkotte!! 💕 Som om hon vore min egen!! 💕

Vår alldeles egna, älskade, älskade Cri Du Chat-kotte! 💕 

Tänk vad VI får lära av henne!! Ser livet ur ett annat perspektiv och blir så tacksam för minsta lilla sak 🙏 älskade Connis 💕



Jahapp... Lördag idag alltså... Å Alla Helgons Dag... ✨

Idag har vi kalasat å fikat hos min ena svägerska. 😃 träffade även svärföräldrarna och min andra svägerska - med barn där 😃 Jag gillar verkligen när vi är allihopa så där!! 😃🙏💕

Om typ två veckor åker vi till Göteborg med min ena svägerska, för att som vanligt gå på Jul på Liseberg 😃🙏
Dom som känner mig vet att jag är fullkomligt galen i julen!!! 😱😃
Jag bara njuter av var enda dag i december å förväntningarna inför julen!!! 😃

Tidigare i mitt liv har alltid julafton inneburit kaos!!! Nubbe å bråk... Men nu är den avslappning, mys, trygghet å
Umgänge med Min familj 🙏💕
Så jäkla mysigt!!! 

Jag ser alltid till att boa in här hemma riktigt ordentligt, pyntar, byter gardiner samtidigt som
Jag poppar (och sjung-vrålar) julsånger ikapp med Spotify, dricker glögg å bara njuter!!!
 Iiiih vad mysigt!!!! 😃🙏

Just nu filurar jag på julklappar åt kidsen vi firar med, på julafton och julpynt till vårt hem 😃

Förövrigt har jag varit lite butter, ledsen och känslig idag... Tror jag är en skvätt pmsig och jag hoppas å håller tummarna för att kroppen sköter sig själv denna månad! Lika spännande varje gång... 🤔
Välkommen till livet med PCOS och IVF 🙄🙄

Skit samma!!! Ikväll tänder vi ljus i vårt hem, tänker på alla nära & kära (som vi tänt ljus hos, på kyrkogården nu ikväll) och äter hemmagjord klyftpotatis, vitlöksmarinerad fläskytterfilé och en god sallad. 
Sippar på ett litet glas vitt till det å bara ÄR. 🙏

God kväll!!🙂✨ (null)

#criduchat #criduchatsverige,

Kommentera

Publiceras ej