Hallojken!! 

Det är söndag kväll & jag är parkerad i soffan & tittar på Temptation Island. 🙂

Festligt att se hur folk ställer upp på en sådan sak, för att "ta reda på" om ens förhållande är något att ha typ 😳😳 
JAG kan tycka att det är en stor varningsklocka om man ens tycker att man behöver utsätta sig för en sådan sak, för att ta reda på det... Då kan man ju inte lita på varandra, som par? 😳🤔

Jag skulle personligen aldrig kunna ställa upp i något liknande!! 🙂

 Tycker verkligen inte att jag, i mitt förhållande, behöver prova att tillbringa typ en månad på en ö med massa karlar för att på något sätt bevisa för Min Man eller för mig själv att jag bara vill ha Min Man å att han kan lita på mig... 😋 å inte heller tvärt om, att jag vill parkera Min Man med en bunt brudar som gör allt för att testa om han bara vill ha mig. 
Alltså... Nej 😋

Jag är så jävla säker på att det är just HONOM jag vill vara med & att vi klarar precis allt tillsammans, efter allt vi varit med om, så jag behöver inte ens fundera på annat 😃❤️
 Min underbara, Älskade Andy-Pandy!! ❤️

Tycker det är så fantastiskt att känna dom här så starka, djupa och pirrande känslorna i hjärtat! Det liksom bara bubblar!! 😍
Jag har verkligen aldrig upplevt det förut..!! Å det är verkligen häftigt!!!!! 😍 Snart tre år tillsammans som par (känt varandra i typ 12 år) å hjärtat bara svämmar över av bubblande kärlek😍❤️

Det låter säkert som värsta klyschan men det är inte så!! Min Man har framkallat känslor hos mig, som jag inte visste fanns!! 🙏❤️


Helgen har iallafall varit både rolig å mysig 😃😃 Vi har umgåtts massor med Fie & Fredde å kidsen 🙂 


På Fredagen blev det ett litet spontant hemmakalas hos dom & vi drack "Mora Nisse" & sippade vin🥂 
Dundrade på lite dansbandsmusik & buggade loss i deras vardagsrum 💃🏻😂 Det var festligt!! 
Runt 23,30 tog vi taxi hem & slocknade typ direkt 😃 



Vaknade sedan igår, lördag & hade rätt ont i huvudet faktiskt... 😝 Ja, jag blir typ alltid bakis oavsett vad jag dricker eller hur mycket! 🙄 Kurade en del på dagen & sen drack vi kaffe x 2 hos Fie & Fredde 🙂

På kvällen gosade jag å älskling, i soffan, här hemma & la oss faktiskt väldigt tidigt... 😃 Var sååå behövligt! 😃❤️

Vaknade 7 imorse (8 egentligen) och klev sen upp för att äta en god söndagsfrukost i soffan 😃 Tog med täcke & kudde ned å gosade ett bra tag framför tvn. 

Sen åkte jag till Lillan och hennes mamma för att diskutera hur vi ska lägga upp jul & nyår... Tidigt tycker säkert ni! 😋
Men jag ska lägga schema på jobbet nu för den perioden, så jag var tvungen att veta hur vi tänkte dela upp dagarna med Lillan där då 😃 

När det var klart på planeringsfronten och vi hade druckit kaffe åkte jag till svärföräldrarnas hus och bytte däck på våra bilar tillsammans med älskling 😃 Han bytte & jag tvättade sommardäcken, så de är fina när de ska på i vår igen 😃👌 

Efter det blev det kaffe hos Fie & Fredde idag igen & vi plus Fies syster med karl och barn avslutade helgen på Chinatown och restaurang mat 😃 
Bra slut på en bra helg!! 😃✨

Hoppas er helg varit hyvens!?😃 (null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej