Godkväll!


Kan inte riktigt sova...

 Längtar hem till min man & är fasen inte alls van att sova utan honom... inte sovit med honom sen natten mellan torsdag - fredag liksom 😕😔❤️

Har gjort ett litet fortsättnings-collage på min lilla idé på övervåningen... vill göra ett litet eget smink-hörn där ju... 😃 Tänk er så tjej-lyxigt med min idé 😃😃 

Tänk er det sminkbordet (Jysk), 

Ett sånt avslastningsbord, som vi har som sängbord (lineahemma) för att få mer förvaring... 

En grå, fluffig ryamatta på golvet (rusta) & en grå fäll (rusta) på sittpallen...  

På avlastningsbordet (lineahemma) skulle jag vilja ha en Eos-bordslampa (designonline) med silverfot (Mio), (bilden på lampan + blomman är lånad från en tjej på instagram) 😃 

Om vi sen hade grått golv även där hade det varit pricken över i:t. 😃 

Är lite renoveringssugen på övervåningen... fast egentligen finns inte tiden eller orken nu... å tapetsera i trappan upp är INTE så bara 😳



Men jag älskar våra grå- & vita toner, som vi satt som bas i våra renoverade rum hemma 😃

Det känns stilrent, tidlöst, jordnära och inte som att man kommer tröttna liksom...😃 

Lätt att byta färgerna på tyger osv för att skapa en ny känsla och atmosfär i rummen 😃


Ser framför mig hur vi en dag har ett kök med ljusgrå luckor, marmor-bänkskiva och vit bröstpanel på ungefär hälften av väggen... Men det blir längre fram i framtiden vi drar igång med nåt nytt kök... jädrar vilket projekt liksom 😳😝

Älskar att jag å älskling har samma stil! Att vi är överrens om vår smak och inredning liksom 😃😃


Vi har det fint hemma nu! Det är inte det 😃 men drömma och tänka lite framöver får man ju 😃😃 

Nä, nu ska jag försöka sova... 

Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej