Hej lördag-kväll!! 😃

Idag gick startskottet 4(!!!!) på morgonen!! 😳😩 Jag tittade till på klockan å ville typ skjuta huvudet av mig... 😝

Förut var ju Lillan en riktig nattsuddare!! Å vaknade typ alltid då runt 3-4 tiden 😳... tills vi lärde henne att man inte blir hämtad å får gå upp och leka runt 3-4 på morgonen. 🙂

Låg därför kvar och hoppades på att hon skulle förstå vinken och somna om... 4,40 gav jag upp med tanke på älskling som faktiskt behövde en sovmorgon... 😃

Jag vaknade lite småförkyld idag... 😕 Men både älskling å Lillan är ju förkylda så det är väl lite väntat kanske... Har lite ont i kroppen, till å med i tänderna nu på kvällen... Men jag har inte lust eller tid med att bli sjuk, så nu tänker jag säga åt kroppen det!! 😃 imorgon ska jag köpa ingefära å citron, sen ska det vitamin-boostas för immunförsvarets skull minsann 😃👌 


Masade mig iallafall upp vid 4,40 imorse som sagt... å ungen höll sen igång till 9.. då dönade hon minsann av till 11 & jag är imponerad av mig själv som 
inte är dygntrött... ÄN... 😜

Aja... Förmiddagen innebar mys hemma, lunch och sen åkte vi till stan och fikade på BergslagsKonditoriet med Fie, Fredde å ungarna 😃 Fintskit!

Vi dundrade sen in på Sweets och köpte godis samt hyrde film... Ja, jag vräkte godis!! Sen började jag skaka i kroppen å blev dålig... 😝 Usch!! 

Men som sagt... Denna helg äter jag VAD JAG VILL, sen blir det ordning och reda från måndag å framåt 😃 Kontroll blir det 😃👌💪

Nu är lillan stuvad i säng & jag ska väl snart göra lite kvällsmat åt mig å älskling 😃

Fläskytterfilé står på menyn ikväll minsann 😃👌

Ha en Fin lördagkväll!!! 😃



(Dagens bild står Lillan för) nya kängor köptes åt henne igår också 😃👌 toksnygga!! 😃👌✨ (null)

Kommentera

Publiceras ej