Hej Måndag!!!🎀


Igår kände jag mig ju piggast hittills... Körde på lite mycket, hade ett sånt där typiskt Johanna-adhd-kryp-i-kroppen under dagen och glömde liksom vila kändes det som... 😳😕

Sådana gånger skulle jag vilja kunna sätta huvudet å kroppen på "off", men nej det går ju inte 😕


Det resulterade iallafall 

 i jääääääätte-ont i båda brösten 🍉🍉 & en gråtande Johanna vid läggdags... 😕


Vägrade dock starkare smärtisar & stod ut... 

sovit som en kratta inatt å hade ont i både brösten å ryggen... 😕Börjar bli ledbruten av att inte ligga på sidorna eller magen... Men är rädd att något ska bli tok så jag ligger minsann kvar på rygg!! 😋

Pallrade upp med kuddar å mitt täcke så jag kunde ligga lite lutad iallafall 😝 Tänker som på jobbet - att man måste avlasta😃😃 


Idag på dagen har jag träffat min mamma. Åt lunch med henne & köpte lite mer jordgubbar 😃 Min stora last är nog färska bär!! MEN det är väl okej?? Tur det inte är socker eller sånt!!😃


Har nämligen haft ett ENORMT sug efter godis å skit i flera veckor!!! 😳☹️ Först min galna PMS & nervositet för bröstoperationen å sen nu när jag åt morfin - då får jag liksom ett sånt jäkla sug... 

En riktigt peppande make har gjort susen å det är inte bara en gång vi diskuterat på affären å han har vunnit... för att jag VET att han har rätt i att jag kommer ångra ihjäl mig, bli att må kalasdåligt å att det inte är värt det 😃

Börjar känna mig mer på banan nu igen å liksom mer som mig själv... Fast med en kropp jag börjar gilla mer å mer 😃 Ska bara lära mig att tycka om min degiga mage... å sluta tycka att jag är tjock... Men det får ta den tid det tar...🙂 Nu fokuserar jag på att lyssna på kroppen å läka!! 🙏


Jag har nämligen redan glömt att jag "bara" varit opererad i exakt en vecka idag å gärna vill rejsa på kroppen å börja lyfta å greja nu... 😳

Men det måste jag lägga ned å lägga över på älskling... Annars finns risken att jag pajar allt detta å förstör min operation 😳 Det tänker jag då absolut inte!!!! 😃



Jahapp... Denna vecka då? 


Imorgon ska jag hem till Jonna på lunch 😃 å på onsdag vankas det besök på Vårdcentralen sen frukost hos Lina 😃 

Torsdag innebär packning å rätt mycket vila för att 

På fredag åker vi ju till...               S Ä L EN 😃👌   Det är äntligen dags för Ski & Rock, bo i stuga med goda vänner och det ska bli galet kul!!!😃👏

Dock kommer jag ta det lugnt och får avstå en del som andra kanske gör... Typ bada bastu, åka skidor, hinka bärs, flyga helikopter... MEN sippa lite rose’, få åka iväg med min älskling så där ❤️ äta gott, vara rädd om mig, andas fjälluft och bara byta miljö är inte alls tokigt 😃👌  

Herregud så härligt 😃🙏


Ikväll har jag & älskling grillat!! 😃 Lyxig måndag & bra start på veckan minsann!!! 😃👌

Blev helstekt fläskfile’, halloumi, sallad, sparris å vitlöksbröd. Smask!!!! 😃👏


Nu ska jag duscha bort grilldoften sen krypa ned i soffan med Mitt livs kärlek 😃❤️


Hoppas ni haft en bra måndag folks!! 😃👌



Kommentera

Publiceras ej