Hej Hopp!! 😃


Gårdagen var lugn och innebar mest inne-kur på förmiddagen... 


Efter lunch åkte vi till Min moster för att fika 😃 Hon är kock, så fika eller mat hos dom innebär alltid nåt riktigt gott 😃😍


Igår bjöd hon på en god fruktsallad, julgodis, laktos- och sockerfri glass (för min skull) och kaffe/the 😃 Mysigt att få umgås lite 😃💕


Efter det åkte vi och handlade lite annat än julmat 😃 Sen hem och soffhängde lite😃  

Jag mådde konstigt i kroppen och vilade lite en stund sedan tog vi en frisk promenad i mörkret, med vovve 😃 Skönt med luft!! 


Väl hemma igen gjorde vi marinerad lövbiff, sallad å strips 😃 Så gott med marinerad lövbiff!!! 😃👏


Vi kröp ned i soffan och kollade på en film... Eller... Älskling kollade å jag somnade mot honom... 🙈 Hade sånt äckligt jobbigt myrkryp i benen!! 😳🙁  

Brukar få så när jag är riktigt trött eller har dåliga blodvärden... 🙁 Tur det är dags att kolla upp dom snart igen 😃  


Klockan 22 var filmen slut och älskling sa att vi kunde gå upp och sova istället. Så det gjorde vi minsann 😃


Vaknade 8 imorse och kände mig rätt så utvilad 😃 


Lyckade till det med frukost i form av äggröra och bacon 😃 Nu är det lite soffhäng och snart ska jag göra mig iordning 😃


Efter lunch ska vi åka till Borlänge. Ska kolla lite på Ikea och på en annan lite hemlig affär 😍👏


Klockan 15 ska vi gå på bio, "Lyckligare kan ingen vara" ska vi se och sen ikväll ska vi äta middag på Blackstone Steakhouse i Borlänge också 😃😍

Så mysigt med en heldags-dejt med mitt hjärtas allt 😍❤️


Ha en fin dag folks!! 😃✨ (null)


Kommentera

Publiceras ej