Hej tredje advent!! 😃


Jag har inte trillat av pinn & det har inte hänt något övrigt konstigt... 😂


Det har bara varit mycket senaste tiden och jag har varken hunnit eller orkat skriva på länge 🙂


Senaste tiden har inneburit mycket jobb & sånt... 


Denna vecka är det 6 av 7 dagars jobb... 🤦🏼‍♀️ 

På fredag är jag ledig och ska på ett hemligt litet äventyr med Min mamma & efter det ska jag berätta något kul här. 😃


Söndagen den 23e ska vi ha uppesittarkväll hos Mamma & Christer och det ser vi fram emot 😃 


Sen blir det julafton hos min ena svägerska med familj å på juldagen kommer vår lilla Loppa hem och då firar vi jul igen med båda svägerskorna med familjer samt mina svärföräldrar 😃😃 mysigt!!!😃💕


Nu har Lillis precis lagt sig & jag väntar på att älskling ska komma hem med mat från svärmor åt lilla mig 😃


Är förkyld och hostar en del... 😕 Hoppas det ger sig nu till jul! 😃


Ha en Fin 3e Adventskväll 😃


(null)


Kommentera

Publiceras ej