Tjenare torsdag!!🤒


Pannkaksdag idag!! Det är de ju på torsdagar... dock inte här hemma 🙂


Här ligger jag... 🤕

Nedbäddad i soffan, pyjamasklädd ungkotte på täcket på golvet å så "Vilken jävla cirkus" på tvn... 🙂


Jag är så dygnförkyld å klen att jag blir trött på mig själv!! 😫


Är fanimej grinfärdig... ☹️

Är det okej att vara det när det gör ont överallt å ögonen svider av feber å ett jävla snortryck i precis hela fejjan!!?? 😳🤕

Tack! Då är jag det!! ☝️


Imorse då... 

Jag låg nedbäddad å höll på att somna en stund på morgonen... då ringde dagis... 😕  Närmare bestämt 1 timme efter lämning... 

Mini hade tydligen helt plötsligt börjat hacka tänder & blivit hängig ☹️💕  

Så jag fick hämta henne... 😕💕 lilla hjärtat! 💕


När vi kom ut i bilen slutade hon hacka tänder 🤔 när vi kom hem tog vi en temp som visade 39 grader... Ipren å sondmat i pegen å vips så var ungen pigg som en hamster på tjack!

Herregud! 😂


Mitt huvud sprängs snart, jag kan inte andas genom näsan å jag kan nog fan konstatera att jag fått influensan som går på jobbet... Ja ja... Ingen magsjuka iallafall! Skönt mitt i alltihopa!! 😝🤕 

Knepigt nog tycker jag det! Hellre ligger jag parkerad här å mår skit än att springa på toan hela tiden å fundera på hur man ska orka springa dit nästa vända!!  😝😝


Men nu vill jag bli frisk!!! 🤧🤕😫 Jag ringde jobbet idag iallafall å sa att jag inte kommer i helgen... 😕☹️

Räckte med att kollegan som svarade hörde min röst... Kraxade på där 😝




Nu till en annan grej... 


Igår hittade jag denna bild... 

Jag gillar den!! 😃🙏 

Det skulle kunnat vara Jag som skrev den!!! 😃😃


(null)



För jag tycker liksom att folk ger upp lite för lätt i dagens samhälle... 🤔 Minsta motgång å folk skiljer sig å vips träffar man någon ny, ångrar sig, vill försöka igen... hela den där cirkusen... Men det är bara MIN åsikt 😃


Jag å Min man har resonerat så att våra kriser (ALLA par har sånna ibland! Dom som säger att dom aldrig haft en svacka ljuger förmodligen) har gjort oss starkare. 😃


Vi kan konstatera när det är tufft men säga att vi vet att det blir bättre å lättare snart å att vi lär oss något av det 😃 å det fungerar!!❤️ 


Ibland är det minsann inte så enkelt med IVF-karusell, handikappat barn och VM i VAB eller habiliteringsbesök samtidigt som man försöker jobba 100%. 🙂 Periodvis ÄR det tuffare MEN man klarar det!! 😃


Bara en sån enkel sak som för lite sömn i småbarnsår... Samma där liksom... Man blir kanske grinigare, har sämre tålamod mot varandra MEN man vet att det blir bättre 😃


Jag vill aldrig "ge upp" honom. 

Vill aldrig "ge upp" OSS ❤️

För han är just den där människan jag vill vara med. 

Han jag inte vill vara utan... 

Min Andreas, Adde, Nord ❤️


Nu ska jag fortsätta se filmen... Den verkar minsann bra!! 😃😃🙏


Ha en fin torsdag folks! 

Kommentera

Publiceras ej