Hej söndag! 😃


Idag fyller Min Man 30 år!! 😃✨ Stort Grattis Min Älskling! ❤️ 


Fast Vi befinner oss i Göteborg började jag och Lillis morgonen med skönsång för mannen i vårt liv 😃 Sen blev det paket på sängen 😃 Vi hade självklart tagit med oss det hit!😃


Han fick liksom 3 i 1 kan man säga... 😃 En stor julkalendertriss (som han får varje år) och en tripp till Stockholm i februari där han å jag ska hotella å han fick en upplevelse i form av ölvandring i gamla stan. Det innebär lite ölprovning & historia om ölen samt pubarna man får besöka 😃


Han fick dessutom en överraskning som kommer äga rum den 1 december, men vad det är - det får han se då 😃 Jag hoppas han är glad för sina presenter & att han tycker det blir kul med överraskningen 😃


Bjuder på en fin bild på oss,  som vi tog på Liseberg igår 😃 Jag bad lite snällt att vi skulle ta årets "Göteborg-bild" & han ställde så snällt upp 😃❤️ Min fina man är inte så mycket för det där med att fotas annars, så jag blev så glad😃❤️


(null)




Grattis mitt fina, fina hjärta på din 30-års dag!! 😃 Du är min absoluta favorit i hela världen & jag är så lycklig med dig!! 😍❤️


Jag har aldrig förr känt allt det jag känner för dig!❤️

Å jag älskar ihjäl mig i dig!! 


Tänk att man efter flera år tillsammans fortfarande känner pirr i magen 😍 Min Älskade make! Dig vill jag leva resten av mitt liv med!😘 Tills den dagen hjärtat slutat slå !❤️

Idag är det DIN Dag!! 😃

Grattis Mitt Hjärta! Jag är stolt över att vara just DIN Fru😘❤️


Kommentera

Publiceras ej