Tjenixen Fredag!!🌟 


Här ligger jag på sofflocket och äter finncrisp med griljerad skinka. Helskotta så gott!!!  😱

Gillar att Ica har färdigskivad, griljerad skinka att köpa 😃 


De senaste dagarna har jag fortsatt kurera & hostat vidare... 🤕 

Min stackars astma hade behövt min grundmedicinering för att hålla sig bra, men då jag inte får ta den i samband med IVF har jag bara fått ta luftrörsvidgande & inget med kortison i, som är inflammationshämmande. 

Så kan det va 😋 Hoppas det är värt aaaaallt i slutändan. 🙏 

Snälla håll tummarna för mig & oss 🙏✊♥️



Är iallafall mycket bättre & tänker jobba på måndag igen. Låter kroppen få helgen på sig att bli bra... Sen så 😃



Just nu är det rätt så under kontroll här i övrigt. 🙂 Har fortfarande inte ett humör som ett argt bi, känner mig mest lugn & stundtals orolig... Så är det ju... Men inte alls så där galet svängig i knoppen å humöret iallafall... Grinar inte precis hela tiden heller 😂😋 Det som tar över emellanåt är trötthet... Men det är en biverkning av mina mediciner🙂

 Så älskling har det nog också ganska lugnt å bra just nu 😃 inbillar mig det iallafall 😃 kanske måste fråga honom😂


Nu har de börjat gräva här hemma & ska snart börja gjuta plattan som vår nya del av huset kommer stå på 😃😃 åh så spännande det är att följa 😃


Vill så gärna att det ska fortsätta flyta på för oss nu... Att det, på alla sätt, blir Vårat år 2019 🙏❤️


Jahapp... November har börjat fått en ifylld del i kalendern & det händer en del här nu. Det är bra😃🙏


I eftermiddag kommer Lillis hem igen och det blir lite liv i luckan igen 😃


I helgen blir det massor av mys, tända ljus på kyrkogården hos min pappa, morfar & älsklings mormor & morfar 🙏   och träffa mina svägerskor och Lillis kusiner. Ena svägerskan från Norrköping är äntligen hem å hälsar på!!😃💕


På söndag ska jag träffa två medium. DET blir spännande minsann!! 😃🙏


Ikväll blir det mat från pizzerian & bara massa fredagsmys😃🙏



Jahapp... Dagens känsla ur min bok är "SANNOLIKHETEN & STATISTIKEN". 


Har inte så mycket att säga om det... Mer än att jag stundtals funderar på det men, det är sällan en känsla eller något jag funderar så mycket på... Jag gillar inte statistik eller sannolikhet, det är luddigt å svänger snabbt. 🧐🤔



Men så här beskriver författaren det: 

(null)


Å kuratorns svar: 

(null)

(null)



Vi hörs över helgen!🌟

Kommentera

Publiceras ej