Hej lördag!! 🌟


Idag har dagen gått lite i ett... 🙂


Jag är oerhört trött å slut just nu! 😕

Ligger nedbäddad med täcke å kudde i soffan, framför "Så mycket bättre". Åh vad jag gillar Linnéa Henriksson! 😃

En sån jordnära människa!! 😃 


Jahapp, dagen idag: 


Började med att vi tog lite sovmorgon, åt frukost och sen träffade jag å lillan min mamma, mormor å storebror å brorsdöttrar. 😃


Sen tog vi en lunch med dom å älskling på Brandts gatukök 😃


Efter det blev det fika hos ena svägerskan. Alla kusiner busade som sjutton å vi vuxna fick en pratstund å kaffe 😃💕


Vi hann hem en sväng och vilade.🙂🙏 Somnade på soffan och sen när vi vaknat drog vi iväg till kyrkogården... För att tända hos Min Pappa, Min Morfar och älsklings Mormor & Morfar 🙏❤️


Idag ägnar jag en extra tanke åt min pappa & min morfar... 


Känner Saknad... 😔


En sån jävla tomhet😔 & En sån vidrig jävla saknad - smyger sig på och hjärtat värker en hel del! 💔🙁


För nån vecka sen, när jag var hos min mormor bläddrade jag i hennes fotoalbum... 🙏😃


Här delar jag med mig: 



🌟Först på Min Pappa & min äldsta brorsdotter Tilde. 😃 Då var hon en prematurbebis. 🙂 sååå liten!! 


Älskar kortet! Pappa visar kärlek! Något han inte var så bra på mot oss... Men där!! Så mycket kärlek!! :’) 💕

(null)



Å på Mig & Morfar då! 😍

Min trygga, stora, kloka, nallebjörns-morfar! ❤️ Fy fan vad jag älskar denna människa! 

Den där stora famnen, lugnande rösten och de grymt-stora händerna 😃

Min morfar! Min fina fina morfar ❤️  saknar dig så in i helvete mycket 😔

(null) (null)



Imorgon ska jag träffa ett par medium, på kvällen... 🙂

Jag vill så gärna att morfar å pappa kontaktar mig då! 🙏🙂


Har lite jag vill ha svar på & dessa medium kan omöjligt VETA vad det är om det inte är på riktigt! 

Så håll tummarna för mig!! 😃 


Återkommer sen med hur det gick 😃 


Nu ska jag kika vidare på tv 😃 


Godkväll🌟


Kommentera

Publiceras ej