Hej söndag!!


Har lyst med min frånvaro här i en vecka nu...  Men jag har faktiskt inte riktigt orkat skriva... 😕 


Jag har idag jobbat dag 7 av 8, i rad å jag ÄR faktiskt riktigt jäkla sliten!!🤕🤕


Är tok-trött hela tiden & det blir många försök till vila och återhämtning nu efter jobbet... 🙂


Imorgon när jag stämplar ut har jag klarat av 8 pass i rad å blir sen ledig i hela 6(!!!!) dagar! 😃👏 Ska fira med att måla naglarna, laga god kvällsmat å myyyysa med älskling! 😃❤️


På tisdag blir det ett läkarbesök i Falun å sen tänker jag ge sjutton i att planera upp onsdag å torsdag så mycket... Ska lyssna på kroppen å faktiskt ta dagarna som de kommer... 😃 Skulle behöva en rejäl sovmorgon på onsdag MEN jag misstänker att markarbetarna här hemma inte kan göra sitt jobb om det ska vara tyst😂 Kanske åker till mormor å lägger mig på soffan hos henne en förmiddag å bara är 😃💕


På torsdag hämtar vi Lillis å på fredag bär det av till Göteborg för vår årliga julmys-helg! 😍 "Jul på Liseberg" å hotellande på Gothia Towers! Det är lätt en av de bästa helgerna på året å en av mina absoluta favorit-traditioner nu mer 😍


För en vecka sedan var jag ju hos ett par medium...  De sa massor som stämmer klockrent å jag blir alltid så förundrad över hur dom bara kan veta allt 😃



De pratade bland annat om min morfar, hur nära vi var och att han var en stor trygghet å förebild för mig. De sa att han är med mig men att han önskar att han hade fått varit med å funnits för mig mer än den rid han fick... 😕


De sa även att jag är en riktigt känslomässig-svamp... 🙈 

Att jag lätt läser av människor och deras sinnesstämning, att jag kan bli på dåligt humör för att andra är det - för att de liksom smittar av sig på mig. 😕 Jag behöver sätta upp en egen liten mur å tänka att deras humör inte ska påverka mig för JAG är inte den som är på dåligt humör då... 😃 

Ska även använda mig av detta på jobbet... 

Så det ska jag jobba på 😃


Jag skulle även tuffa till mig lite mer å inte ta någon skit... 🙂 Säga ifrån mer å visa att jag inte accepterar vilket beteende som helst från människor.  😃


Så var det lite mer, som jag behåller för mig själv 😃 Var iallafall väldigt nöjd och fick väldigt mycket vägledning liksom 😃

(null)




Nä nu ska jag sova... 


God Natt🌸


Kommentera

Publiceras ej