Hej hopp!! 


Nu är det redan tisdag å ny vecka igen 😃


Jag är ledig idag, efter jobbhelg 😃 Så himla skönt!! Är fortfarande trött å sliten... Är en sån period med mycket jobb, lite dåligt med återhämtning och mycket som händer liksom 🙂  


Idag ska jag småpyssla lite och dona med lite ljusstakar å sånt. Är enda lediga dagen nu innan helgen är här och då är det ju advent 😃


I övrigt ska jag pyssla ihop julkalendern till älskling & fixa lite inför hans överraskning på lördag 😃 Känns så kul att få överraska honom ordentligt nu när han fyllt 30 😃❤️


Blir nog en liten lunch med mormor idag, hemma hos henne 😃 Har lovat henne att pyssla lite med adventsgrejer där med 😃


Snart är det December & det ser jag fram emot 😃 Älskar december i övrigt, men detta december blir något speciellt!! Återkommer mer om det här framöver 😃


Nu ska jag dricka mitt morgon-the och kolla på Bachelor 😃


Ha en Fin dag gott folk! 😃❄️☃️


(null)


Kommentera

Publiceras ej