Hej gott folk!!🌟


Det är Lördagkväll och snart dags att sova... 🙂


Dagen har varit bättre än gårdagen!! Jag har varit lugnare i tanken och mer som mig själv igen... 🙂


Vi vaknade imorse med en Lilla som helt plötsligt var förkyld 😕 Hon har varit förkyld, trött å hängig idag... Sovit mycket och även vi slocknade på soffan en sväng på eftermiddagen... 


Tog sedan en biltur & handlade lite och sedan åkte vi till mina fina svärföräldrar för att fika lite hos dom. Mysigt!! 😃


Åkte sen hem och gjorde kväll här hemma... Bäddade ned en trött prinsessa, duschade å drog på pyjamas, lagade god Mat i form av lövbiff, halloumi, varm vitlökssås. potatisgratäng åt älskling å en god sallad 😃


Älskis tände ljus i vardagsrummet och vi kröp ned å såg en film... Den store Gatsby blev det. 😃 Har aldrig sett den förr men gillade den!! 😃


Det har varit en såååå mysig lördagkväll! Bara återhämtning, närhet å massa kärlek - tillsammans med min andra halva. Välbehövligt och så underbart!! ❤️


Just Det här behövde jag 🙏❤️



(null)


Kommentera

Publiceras ej