Hej söndag! 🌟


Jag är nyduschad, har nytvättat hår, har nyss ätit god mat - som svärmor gjort & har tänt ljus med doft av äpple här hemma 😃  


Idag har vi haft en sån där mysig familjedag 😃 Var till Ikea & Kupolen en sväng 😃 Lullade runt i lugn å ro på Ikea, kikade i alla roliga - inredda rum, kollade på kök och smarta lösningar till Lillans nya blivande rum😃

Åt lunch där och köpte sen ljus å lite småplock. 

Lillis fick en Fin fönsterlampa till sitt rum! 

En uggla... kolla vilken söt liksom!! 😃


(null)


Vi gick till kupolen en sväng också... Var in på lager 157 och köpte där de första julklapparna åt Lillis 😃 En fin stickad tröja å en rosa bomerjacka 😃  


Åkte sen förbi stora Coop en sväng för att handla lite frukt å mjölk, sedan styrde vi kosan hemåt 😃


När vi kom hem hade världens bästa Fredde lämnat en låda med kantareller åt mig!! (Är bara jag som äter svamp här hemma) 😃😃

Så jäkla snällt!! 😃🙏

Han hade även hittat våran vovves koppel, som jag la ifrån mig å glömde i skogen, när vi plockade trattisar förra helgen 👏🙊 En eloge för att han hittade det!😃👏



Jag vill inte att helgen ska ta slut!!! Vill mysa meeeer med Min lilla familj!! 😕❤️



Är bara ledig EN jävla dag den kommande veckan 🤕

Jobbhelg är det också... Har redan ångest!! 😳🤕


På onsdag blir det dock en konferensdag på schemat & det är skönt att bryta av vanligt jobb för sådant 😃


Jag VILL VERKLIGEN ha ett 7-16 jobb, utan helger, storhelger å kvällar på schemat 😔😔 


Nu ska jag gosa med älskling, med täcke & kudde i soffan och se på film 😃❤️


Ha en fin söndagkväll gott folk! 🌟

Kommentera

Publiceras ej