Hej gott folk!! 


Vilken solig men kall dag det varit idag... 🙂


Jag ligger dock inne på soffan och förkyldar mig... Jag har hosta från helvetet och tackvare den sov jag endast typ 3 timmar inatt 🤧🤕


Dagens diskussion ur min bok är angående alla "TYCKARE & TÄNKARE". 

Dom hatar jag fanimej!! 🤨🧐


Ni vet, dom som säger "jag hade en kompis som gjort ivf... å när hon hade försökt i flera år, aldrig lyckades å tillslut gav upp så bara blev det!" 🧐


Eller "Slappna av å tänk inte på det så blir det ska du se!"  😕


Jag blir både arg å ledsen över dessa klassiker!! 😔


För jag struntar ärligt talat i allas kompisar som gått igenom samma, eller den som slappnat av å inte tänkt, eller den där som säger åt mig att jag kanske ska ge upp för att kroppen inte orkar. 😳


Jag BER INTE om andras åsikt! Å jag vill inte varken höra, jämföras eller ge upp! 🙂


Jag orkar inte riktigt ta diskussionen heller men jag tror jag ska bli lite mer så där "tack, du menar säkerligen inget illa men det där hjälper inte mig/oss just nu & jag vill inte höra sånt där nu." 🙂 


Här kommer författarens tankar: 

(null)



Kuratorns kommentar till detta: 


(null)

(null)


Nä nu ska jag ta en dusch sen snosa ned mig i soffan med älskling. 


Tar en dag i taget å kurerar ordentligt nu 🙏


Ha en fin kväll folks!!🌟


Kommentera

Publiceras ej