Hej Torsdag!🌟


Jag ligger nu på soffan och vilar en stund... Har ont i magen å mår lite knepigt. 🤕 Är så gaaaalet trött emellanåt!! Helt sjukt hur man kan bli av alla hormoner!! 😳


Imorgon ska jag jobba, är då sekreterare & jobbar inte med patienter och tunga lyft på ett sådant sätt... 


Jag tar fortfarande en dag i taget & lyssnar noga på kroppen... 🙂 Det är jag skyldig den!! 


Så här mycket återhämtning och så här mycket bromsande av Min fart har inte hänt på hur länge som helst! Kommer inte ens ihåg när!? 😳


Jag som annars alltid går på högvarv i 140 & hjärnan alltid är på ON har slappnat av en hel del! Det är skönt! Så jävla skönt att ha lyckats trycka på "Pause" i huvudet här nu...  


Idag har jag  bara småpysslat lite här hemma... Vilat, bakat nån form av lussebullar - som jag kanske kan äta utan att bli dålig... Spännande att se 😃


Jag ser fram emot den här tiden imorgon... Att få ha landat och ha helg med mina älsklingar. Fy sjutton vad underbart!❤️

Pyjamasen ska på galet tidigt, pizzerian får stå för maten och täcket & kudden ska ned i soffan😃👏 Tända ljus å bara gosa å snosa - är tanken jag har! 😍 Hoppas älskling tänker å vill lika😃😃


Ikväll hade vi velat gå på filmen med Lady Gaga, som går på bio. 

Dock är det knökfullt både idag å imorgon - så det blir inget 🤕 skit!! 


Nu kommer han nog hem från jobbet vilken minut som helst & sen blir det mellis 😃


Ha en Fin torsdagkväll! 🌟


(null)


Kommentera

Publiceras ej