Hej Söndag!!


Har klarat av denna veckas jobbhelg och OM jag får igenom med fsk å blir beviljad havandeskapspenning och blir beviljad min semester - då vi bokat årets Sälenresa med våra vänner - så innebär det att jag endast har typ 5 jobbhelger kvar!!!😃 galet! 


Ja det är lite planerat framöver... i slutet av Mars blir det ToR Ullared med bästa vänner, för att bara handla allt vi behöver sen åka gem samma dag... Blir galet långt men jag vill fan inte sova borta utan älskling 🙈 Vi åker dessutom mitt på en vanlig dag, när jag är ledig på schemat, för att slippa allt folk på en helg😃 Hoppas argumentet håller 😂


I april blir det sen Sälen med samma vänner som vi brukar åka med. Å självklart Ski & Rock 😃 Kul att se något annat så där och åka med "trots att" jag typ är den enda som blir nykter och är rätt så ordentligt gravid då... Är ju i slutet av vecka 31 där då 😂 MEN jag vill bannemej åka i år med!😃 Vi har hyrt en sjujävla stor 2-våningsstuga och ah jag ser fram emot det 😃

Får väl låna täckbyxor och skidjacka av mamma 😃 Hon har nån storlek större än mig så det kanske går. Annars löser det sig det med 😃


Ja lite smått är planerat som sagt MEN först ska vi ta oss igenom denna intensiva februari-månad🤦🏼‍♀️


Den innehåller massa jobb, en hel del habiliteringsbesök med Lillis, besök i Falun hos Reumatologen med mina leder  & det bästa: Rutinultraljud nu på torsdag i Falun 😍 åååh så spännande! Längtar såå tills dess och tills älskling är med å får se vårt lilla lilla hjärta på skärmen där å😃 Sist han var med va när vi var in akut, i vecka 9, då jag fick en större blödning - men då syntes det knappt vad det var där inne... Han såg iallafall ett tickande hjärta den gången 😃 Men nu syns det ju att det ÄR en bebis😍 VÅRAN bebis 😍❤️


I övrigt ska jag till frissan i veckan igen... 😕 Var ju dit förra veckan MEN resultatet blev inte alls som jag förväntade mig, så jag var faktiskt en dryg kund som ringde dagen efter å sa att det inte alls riktigt var det jag förväntat mig. Å för så mycket pengar ska man ju vara nöjd... Frisören var dock väldigt serviceminded och ska göra om det - gratis- på tisdag klockan 16. 

Bild kommer då! 😃


Nu ska här sovas! Jobb imorgon igen å jag är tok-trött!! 🙂


Är tvungen att dela med mig av en superfin bild på världens bästa unge! Vill äta upp na!! 😍❤️



(null)


Kommentera

Publiceras ej