Hej Fredag!! 😃


Äntligen en ledig dag & jag har bara gjort det som fallit mig in 😃


Lämnade på dagis imorse, åkte sen förbi bageriet och köpte färskt bröd åt mina två snickare här hemma & sen hem å åt frukost nummer 2. 😂


Är konstant illamående på morgonen å kvällen så då blir det en del knaprande av frukt å skorpor typ... 😋


Fick sen ett litet ryck och gick över till två av grannarna för att skotta av deras infarter och vägar upp till husen... 😃 En av dom brukar alltid vara så snäll och ploga åt oss, ploga gården och sanda - så ibland vill man bara ge tillbaka😃


Nu är foglossning något jag veeeerkligen känner av 😂🙈🤦🏼‍♀️ å jag funderar på hur i helskotta jag kan få så lågt blodtryck så jag nästan svimmar när jag anstränger mig mycket... jäkla tok!! 😋  


Aja... Duschade å gjorde mig iordning för dagen å vet ni? 😃 IDAG är första dagen jag inte känner mig gravidpluffsig, ser trött å sliten ut å jag tog tiden att platta håret å dona Så IDAG var första dagen på dessa 17 (snart 18) veckor jag kände mig fräsch å Fin med min bebismage. 😃❤️

Det där gravidglowet som alla pratar om infann sig faktiskt idag 😀 så härlig känsla! 😃

(null)



Såg att iallafall Min ena fina svägerska hade kommenterat att hon ville se min lilla namnlista med de finaste namnen JAG  kan komma på till vår Bebis.😃❤️


OBS! Inget är bestämt, vi pratar om namn lite längre fram och vi båda ska vara helt överens kring det valet Sen i slutändan. Å namnet bestäms Inte helt förrän bebis är kläckt 😃  



Så här kommer den: 


💙POJKNAMN: 

Adrian

Leandro

Jamie

Matteo 

Vincent 


💕FLICKNAMN:

Alexia

Holly

Vida

Elina

Alina

Stephanie 


Som ni ser är det några men absoluta favoriterna just nu är Holly, Alexia  + Adrian & Matheo 😃


 Någon som har några andra fina förslag? 😃


Idag hittade jag tunna sockor (satt dit min hand för att man ska se huuuur pluttiga de faktiskt är!) och så blev det ett par gosiga vantar åt bebis 😃

Va på rea å sammanlagt kostade de 49 kronor 😃 kap till hösten! 😃  (null)


(null)



Nä nu ska vi strax åka till Sofie & Fredde för att äta Fredagspizza 😃


Ha en fin kväll gott folk! 😃

4 kommentarer

Angelica

18 Jan 2019 19:09

Alltså ÅH så fina namn!!!!!😍🙏❤️

Angelica

18 Jan 2019 19:09

Alltså ÅH så fina namn!!!!!😍🙏❤️

Angelica

18 Jan 2019 19:09

Alltså ÅH så fina namn!!!!!😍🙏❤️

Angelica

18 Jan 2019 19:10

Alltså ÅH så fina namn!!!!!😍🙏❤️

Kommentera

Publiceras ej