Hej gott folk! 


Läkarbesöket här om dagen gick bra 😃


Doktorn var Dock väldigt försenad så det blev lite snabbt Prat å ett snabbt ultraljud bara för att kolla till Mini en snabbis. 


Lillis i magen växer som den ska, vinkade åt oss och man såg tydligt en hand med 5 fingrar 😍 

Den gjorde tummen upp också å låg och vippade på foten. 😃❤️ Lilla hjärtat! ❤️


Vi fick inte veta redan nu vad det är för kön, då bebis körde VM i kullerbyttor och jag tror faktiskt den väntar tills rutinultraljudet när Pappa är med och får veta samtidigt 🥰❤️


Alla prover jag tog visar lite brist på D-vitamin, lite låga blodvärden och lite annat som tyder på att bebis tar all näring och jag får inget själv. Så den 24e ska jag träffa en dietist och så kanske det blir lite dropp med både järn och albumin här framöver. 

Bra de håller sån fin koll på oss iallafall 😃👌


Idag har jag tänkt på hur stressad jag stundtals blir av alla  bilder där folk skryter för hela instagram att de ska träna, har tränar eller gått ned si eller så mycket i vikt. Jag kan inte låta bli att undra om man gör det mesta för sin egen skull eller för att på något sätt tävla mot andra? 🤔 


Med en ätstörning i bagaget finns det där i huvudet hela tiden 🥺☹️  men så tänker jag lite att man kanske Inte har så bra självförtroende om man måste bekräfta för andra hela tiden för att få "åh vad duktig du är!" Hela tiden i gensvar...  


Vecka 17 på måndag här & jag har gått upp bara 1,5 kilo... å jag är faktiskt mallig över min fina bebismage, är för trött för att köra järnet på ett gym å är nöjd ändå över 10 000 steg om dagen på jobb å hemma. 

Jag duger som jag är, jag är innerligt tacksam för att jag tillslut blev gravid genom hjälp med IVF & för att kroppen (som jag brutit ned så förbannat så länge) orkar med som den ska 😃🙏💕 (null)



Nu ska jag göra klart lillan för sängen, älskling går med hunden å sen blir det god mat och en riktig myskväll i soffan, framför en film 😃❤️

Kommentera

Publiceras ej