Hej söndag!! 


Idag är min sista dag som 27-åring 😃 Det senaste året har bannemej varit ett bra år 😃 27 var en bra ålder😃 


Ser dock fram emot att ändå stampa framåt på åren här nu 😃


Imorgon kliver vi även in i vecka 18 med Mini i magen 😃❤️ Veckorna går fan rätt snabbt å jag längtar ihjäl mig tills den 7/2! Vill se bebis Nuuuu! Å få uppleva det med Älskling där då också 😍🙏



Jahapp... Födelsedagen är en ledig dag från jobbet, men innebär en tripp till Örebro för att träffa Farbror Ortoped. 🙂 Vi ska väl typ mest konstatera att jag fortfarande har jävligt ont i mitt knä samt prata om hur det hindrar mig i vardagen och aktiviteter, för att sen konstatera att det enda de kan göra är att byta knälederna, då jag har sån artros i det. 


Låste lite i min journal idag om detta knä å där stod det att jag bland annat har stora sprickor i brosken, hela vägen ned till benet som fäster vid knät. Kanske därför det skaver å skär så förbannat emellanåt då! Just för att det ligger å gnössar mot varandra 🙈


Ah ska bli intressant att höra vad han har att säga  iallafall 🙂


Igår, Lördag, var vi på dop och sen middag hos grannen på kvällen 😃

Hade en fin dag och det kommer En liten blandad kompott med bilder här 😃 (null)


(null)


(null)


(null)



(null)



Nu ska jag duscha sen bädda ned mig i soffan med min man å bara kura å se på nån film 😃


Ha en fin kväll gott folk 😃🌸


Kommentera

Publiceras ej