Hej söndag! 


Ännu en vecka har gått & just nu känns det som om det är ett litet ekorrhjul med jobb, hämtning & lämning på dagis och habiliteringsbesök om vart annat. 🙂


Har jobbat den 1a av totalt 4 återstående helger, innan jag går på havandeskapspenning, så nu är det BARA 3 kvar 😃👏  

(null)


Har verkligen nedräkning & trots att vi är ett bra jobbgäng på våra helger hatar jag att jobba när älskling är ledig! 🥺



Nu är jag ledig på tisdag men då vankas ett besök på Hab. Igen klockan 10 på förmiddagen 🙂


I och med att Lillis börjar särskola & lekis i höst så måste en del utredningar göras inför det... 


Så på tisdag ska jag å hennes mamma träffa en psykolog för att berätta allt om hur Lillis är, vad hon kan, hur hon förstår saker osv. För att man vill utreda vart hon är på en "mental ålder", bara för att kunna utgå från det sen till hösten och alla specialpedagoger på skolan ska veta det - för att kunna utgå från det och fokusera på bästa sätt att möta henne i hennes utveckling & lärande 😃 Bra grejer!😃


Den 25 mars vankas ett 3 timmars långt möte här hemma med kommunen som ska utreda vår rätt till assistent på skolan och kanske även lägga en grund till om vi behöver assistent här hemma sen nån timme när hon blir äldre 🙂

(null)



Det är med andra ord rätt mycket pysslande med sånt där nu & de flesta lediga dagar går fortfarande åt till besök på Hab. , MVC och dylikt - för båda barnens skull 😃

Alltså tänk vad häftigt det är att kunna skriva så! 😍 VÅRA BARN ❤️💙



Apropå det så köpte vi idag matchande pyjamaser åt dom... 

En åt Storasyster 💕 & en åt Lillebror💙 Syskonen Nord 😍❤️


(null)



Det är ofta vi får fråga vad Mini ska heta... Men det får vi se när han kommer ut 😃 Vår namnlista är väldigt nedbantad och jag tror att vi ändå är överens om några namn som känns fina & som är en valmöjlighet 😃💙


Här ni... Här ser ni en jäkligt bra bild på hur jag ser magen från min vinkel 😂 Ser knappt fötterna på kvällarna, när man är lite mer svullen 😂

(null)



Har börjat känna lite buffar, när jag ligger still i soffan & emellanåt är jag nästan orolig för att jag känner så lite... Men livmodern är ju i framvägg & det gör ju att det dämpas massor massor så man knappt känner något framåt säger barnmorskan 🙂 Ser fram emot när veckorna rullat på lite mer å man känner mer å mer😃 Magen har verkligen vuxit den senaste veckan!!! Helt galet vilken period det måste vara nu, när mycket händer i både min kropp å med Mini 😃💙❤️




Annars då?? Utbyggnaden går verkligen framåt här hemma och det kommer bli såååå fint när det är klart 😃😍

Här kommer en liten sneakpeak på framsidan (nu finns här fönster också men de är ej med på bilden, då fotot togs i början av förra veckan) 

(null)


(null)



Och baksidan 😃 Altandörren och det stora fönstret bredvid är faktiskt Lillans rum 😃 Hon får utan tvekan det finaste rummet med den finaste utsikten - i hela huset!!!😍

Å jag tänker mig långa fina mörkläggningsgardiner som ger en hotellkänsla där inne 😃 Sååå lyxigt 😃👏 (null)




Nu ska jag gosa med min älskling!!😍❤️



(null)



Tjipp å Hej 😃

Kommentera

Publiceras ej