Hej hopp!! 


Ledig tisdag idag & jag spenderade över 2 timme på Hab.  Skönt att ha ett sånt besök avklarat. 🙂 Käkade lunch på stan med lillans mamma efter besöket där å planerade lite för hur vi ska lägga upp hur vi ska hitta tiden att fylla i ett helt tjockt häfte med frågor om Lillis, som sen ska lämnas in på Hab igen. Så på söndag ska vi fixa det så det bara blir klart 🙂


Nu väntas "bara" läkarbesök, kurstorsbesök och kommunbesök. SEN är utredningen inför skolstart klar 😃👌


Å Idag knatade vi in i vecka 23 med vår lilla kille i magen 😃💙

(null)



Å igår gick jag å gnällde å sa typ "nä jag är nog fan inte gravid!! Blir större om magen, har nu mer halsbränna emellanåt, nu mer superfint hår och foglossning å lite läckande bröst MEN känner sällan något tydligt å mest bara lite killande på kvällarna" 

Var igår helt säker på att det bara kommer bli en stor jävla brakare å så är det inget mer å magen blir platt igen. 😂🤪



MEN igår på kvällen låg vi i soffan å DÅ helt plötsligt var det som att älskling hade petat mig i magen fast på ett konstigt sätt inifrån! 

Sen blev det 3 gånger till under kvällen å jag förstod fanimej att det är NU det händer!!! Bebis sparkar ju!!! 😍👏 Var som om han bara "Men det var väl själva fan! Jag ÄR här!!!" 😃😍



Å idag när jag satt på mötet å stundtals tyckte att samtalsämnena vi hade kändes lite jobbiga så sparkade Han igen, som att han gjorde sig påmind. Älskade Lilla Lilla pojke💙❤️


Knappt nå graviditets-hormoniell alls sitter jag nu å grinar en skvätt av tacksamhet!! Är så jävla innerligt & obeskrivligt tacksam över att få bli hans MAMMA och för att jag är Bonusmamma ❤️💙


Jag ser framför mig när älskling håller vår lilla pojke första gången på förlossningen😍 , hur jag halvt grinar ihjäl mig av lycka över MINA pojkar där tillsammans! Sååå jävla stort! 😍❤️


å när Lillan får träffa sin Lillebror för första gången! Kommer älska ihjäl mig i våra ungar så det är helt galet! Snacka om MENINGEN med livet!! 😍🙏

MIN familj! Älskling, Jag, Lillan & Lillebror❤️


Tack livet för det här! 🙏

Tack för att jag får vara med om detta & för att det nu känns som alla ivf vändor var värda hemskt hormonellt humör då, deppighet, rädsla, oro, hopp, förtvivlan, säkert flera hundra sprutor och piller... Nu ÄR det så här! 🙏 Är så glad & tacksam för att vara född på "rätt" årtionde när IVF faktiskt finns som alternativ😃🙏❤️


Å mitt humör nu som gravid är fanimej bra! Har lätt att gråta av både lycka å sånt men är inte arg som ivf-hormonerna gjorde mig å är nog nu mer en rätt trevlig prick igen, som liksom ör åter som "Gamla Johanna" innan VM i mediciner å konstgjorda hormoner 😃👏 Äntligen!!😃


Nu ska jag göra klart det sista till kvällsmaten som fått sköta sig självt hela dagen 😃 slowcooker är bra skit! 😃


Tjipp å hej! 😃

Kommentera

Publiceras ej