Godmorgon gott folk! 


Här har vi precis kollat på julkalendern (läs: jag har. Ungarna maskade mest runt) 


Igår satt jag och läste lite gamla inlägg jag gjort här... fastnade vid ett speciellt, nämligen detta: 

(null)



Tänk om jag kunde fått se nutid då... NU är vi här å vi HAR en bebis å vi LYCKADES 😍 Fast allt kändes som att det aldrig aldrig skulle gå då... 

(null) (null)



Jag minns knappt känslan men antar att samma sorts nervositet, pirr, rädsla och hormonsvall kommer finnas där OM vi bestämmer oss för att försöka få ett syskon i framtiden... Vi får helt enkelt se där. 😃 

(null)



Idag ska jag och lillebror skjutsa storasyster till skolan... å hämta med. Blev fel från skolan med bussbokningen så storasyster hade ingen ledsagare i bussen å det måste hon ha... 

Sen hämtar vi henne på eftermiddagen och ska ha henne extra tills imorgon 😃


Jag är fan imponerad av mig själv! Får ihop det med två barn, hinner duscha mig själv å både klä båda och ge båda frukost på mornarna å så hinner vi se julkalendern i lugn å ro klockan 7.15, innan skolbussen vanligtvis kommer 😁 

Allt går -  bara man kommer in i det 😃 Vi har liksom skapat oss en rutin 😃😃

(null)


Nu ska jag klä på kidsen å snart åka, då det är både halt å mörkt... Vi ska åka sammanlagt 7 mil, för hämtning å lämning på skolan idag. Tur vi har buss vanligtvis 😃


Ha en fin fredag folks!! 😃

(null)


Kommentera

Publiceras ej